צפו: ניצחון חוץ ראשון לרעננה, 0:2 על הפועל חיפה שמסתבכת

אנסה ושחקני רעננה
אנסה ושחקני רעננה | אריאל שלום

כהן (33) כבש ומימר ביצע שני חילופים עד המחצית השנייה, אך אנסה (48) הכפיל את היתרון ואוהדי המארחת נטשו עוד לפני הסיום והגיבו בבוז צורם מכיוון שהקו האדום קרוב מתמיד לאחר 11 משחקים ברצף ללא ניצחון

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה התארחה הערב (שבת) באצטדיון סמי עופר בידיעה שהיא פוגשת את הפועל חיפה בשיא השפל שלה העונה וכשבמקביל מ.ס אשדוד מארחת את בני סכנין בקרב בין שתי האחרונות. אז שחקניו של מנחם קורצקי לקחו את עצמם בידיים, ניצחו 0:2 והודות לניצחון החוץ הראשון שלהם השנה השיגו ניצחון שלא רק הקפיץ אותם במעלה הטבלה, אלא גם מקרב אותם להישרדות בליגת העל.

הפועל חיפה הגיעה אחרי שהובסה 3:0 נגד קריית שמונה ולאחר שנעשתה מעין פיוס בין שרון מימר לאוהדים, אבל ההפסד הביתי המביך מבחינתם מגדיל את רצף המשחקים בליגה ללא ניצחון ל-11 והקבוצה של יואב כץ, שציפתה לסיים בפסגת הפלייאוף התחתון, כבר מוצאת עצמה בתחתית ולאט לאט מתקרבת גם היא לסכנת ירידה ממשית.

בדקה ה-33 עלתה רעננה ליתרון, אז ירדן כהן ניצל ערבובייה ברחבה כדי להכניע מקרוב את ארנסטס שטקוס, ומימר רתח על קבוצתו ובחר לזעזע על חילוף כבר בדקה ה-35, אז ראדו גינסארי הוחלף בגיא חדידה. גם בפתיחת המחצית השנייה ביצע מימר חילוף, כאשר רסמוס סיוסטדט פינה את מקומו למתן חוזז, אבל יוג'ין אנסה כבר בדקה ה-48 קבע 0:2, לאחר שבעיטה של קייס גאנם מחוץ לרחבה נהדפה רע על ידי שטקוס והגנאי הגיע ראשון לכדור החוזר וקבע את תוצאת המשחק שהעלתה את מאזן רעננה ל-35 נקודות, חלפה על פני הפועל חיפה שנותרה עם 34 בלבד, רק שש מאשדוד שמתחת לקו ושבע מסכנין שבמקום האחרון.


הרכבים
הפועל חיפה:
ארנסטס שטקוס, לירן סרדל, ניסו קפילוטו, ריקו מיטרבסקי, דור מלול, נס זמיר (עידן שמש, 68), רסמוס סיוסטדט (מתן חוזז, 46), גילי ורמוט, גל אראל, ראדו גינסארי (גיא חדידה, 35), בן אז'ובל.


הפועל רעננה:
אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, מירקו אורמוש, בן בנימין, אור דסה (בן סביר, 90), קייס קאנם (יואב תומר, 72), יוג'ין אנסה (כרם ארשיד, 85).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי