לוזון לשחקני פ"ת: "תתכוננו טוב לאשדוד, מצפה לנו מלחמת עולם"

גיא לוזון
גיא לוזון | דני מרון

אכזבה גדולה במלאבס אחרי התבוסה בטדי: "הייתה לנו הזדמנות לסגור את הסיפור. הפסדנו לבית"ר בינונית". ביה הנבחן מותיר רושם חיובי ובקבוצה רוצים לבדוק את מצבו הגופני. ברטקוב יזכה לתשלום שכרו עד תום העונה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה במכבי פ"ת לאחר התבוסה לבית"ר ירושלים, שסיבכה את הקבוצה במאבקי התחתית והשאירה את הפער ממ.ס אשדוד על חמש נקודות כאשר במחזור הבא ייפגשו השתיים באצטדיון המושבה לקרב תחתית לוהט.

"הייתה לנו פה הזדמנות לסגור את הסיפור וחבל מאוד, במיוחד אחרי שאשדוד הפסידה. לא היינו צריכים להתפרק כמו שהתפרקנו בסוף כי המשחק הזה לא היה שווה 1:4", אמרו בסיום שחקנים בפ"ת. "מצד שני, הפסדנו לבית"ר בינונית מאוד וזה מה שמאכזב. נצטרך לבוא בעוד שבועיים ולסיים את העבודה עם שלוש נקודות. הבעיה היא שגם סכנין ניצחו וגם הם יכולים לחזור לתמונה".

בסיום המשחק, נכנס המאמן גיא לוזון לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "קרה מה שקרה, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה. תתכוננו טוב, כי יש לנו מלחמת עולם מול מ.ס אשדוד במחזור הבא".


הפנים לאשדוד. גיא לוזון אמש בטדי (דני מרון)

הקבוצה תערוך הבוקר אימון שחרור קליל, כאשר ביום שני תזכה ליום חופש. בעקבות העובדה שבשבוע הבא היא לא תשחק, השחקנים יזכו לחופשה בימים שישי ושבת וישובו לאימונים בראשון שלאחר מכן, כאשר במשחק הבא ישוב לסגל הבלם תומאש סיבוק, שנעדר עקב צהובים והמריא לתורכיה לסידורים.

הקשר ג'ופרי ביה ימשיך להיבחן, כאשר שחקנים בקבוצה מספרים כי הבלגי-קונגולזי מותיר רושם טוב באימונים, אך בפ"ת שמעו על כך שהוא סבל מפציעה ועל כן רוצים לבחון את כושרו הגופני, לפני שיקבלו את ההחלטה הסופית. הבלם אנטון ברטקוב, שעזב בשבוע שעבר, יקבל את שכרו עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי