הפועל תל אביב תנסה להחתים את מאור בוזגלו בקיץ

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

הבעלים יתכנסו בקרוב כדי לדון בתקציב לעונה הבאה וסימנו את כוכב בית"ר כאחת המטרות: "ברור שנרצה להחתים אותו, אם יתאפשר". לבקוביץ' זכה לגיבוי למרות הטעויות: "הוא נתן לנו הרבה העונה"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב קיבלו באכזבה את תוצאת התיקו 2:2 נגד עירוני קריית שמונה, אולם לאור תוצאות משחקי הפליאוף התחתון אתמול ובעיקר ההפסד של מ.ס. אשדוד, נשמעה במתחם חודורוב צפירת הרגעה אשר מבטיחה כמעט מעשית עונה נוספת בליגת העל.

ארבעת הבעלים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג אמורים להיפגש בימים הקרובים כדי להציע מתווה כספי לתקציב המועדון, כל זאת כשעדיין אין מועד המעבר לאצטדיון בלומפילד המחודש ונושא חובות העבר מטופלים בימים אלו על ידי הפרקליט יוסי גייר מול אופ"א ופיפ"א. הגרעון הנוכחי עומד על כ-6 מיליון שקלים, כשגרינברג אינו מתלהב להשקיע כסף פרטי מהבית לאחר שעשה זאת בחודשים האחרונים.

במועדון ממשיכים לחשוב על ההכנות לעונה הבאה, ומחכים להתפתחויות בשוק ההעברות המקומי. למרות שעדיין לא התקבלו החלטות לגבי תקציב שכר השחקנים, בימים האחרונים עלה לראש רשימת מטרות הרכש שם מפתיע: מאור בוזגלו קשרה של בית"ר ירושלים.

האדומים יחכו להתפתחויות בגזרה הירושלמית לאחר מינויו של יוסי בניון לתפקיד המנהל המקצועי, אך חבר בהנהלת המועדון אמר היום לספורט1: "מאור בוזגלו הוא שחקן מצוין, עדיין לא התחלנו להכין את הסגל, אבל ברור שנרצה להחתים אותו אם יתאפשר". צריך לציין שגם בקיץ האחרון נוצרו מגעים עם בוזגלו, שלבסוף העדיף את ההצעה מבית"ר.


לבקוביץ'. זכה לגיבוי ממאמנו אחרי הטעויות (אודי ציטיאט)

המאמן קובי רפואה טען אתמול כי ההכנות לעונה הבאה טרם התחילו לאור העובדה שהקבוצה טרם הבטיחה רשמית את הישארותה. על המשחק אמר: קבוצה בסדר גודל של הפועל תל אביב לא יכולה לספוג בגלל חוסר ריכוז. עבדנו כול השבוע על הקטע המנטלי ולספוג שערים ממצבים נייחים זה לא לוקסוס שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו". השוער רובי לבקוביץ' ששגה בשני השערים זכה לגיבוי לעומת זאת: "הוא נתן לנו הרבה העונה, נחזק אותו", הוסיף המאמן.

החלוץ שחר הירש שזכה אתמול לחולצת ההרכב בשל הוצאתו של ואלסקיס מהסגל סיפר: "יכול להיות שהרגשנו נוח לאחר השער ואפשרנו לקריית שמונה לחזור. לחץ? בהפועל תל אביב יש לחץ גם באימון. אנחנו רוצים להבטיח מעשית את ההישארות כי בכדורגל יש אמירה – כשאתה מנצח לא חשוב מה עושים האחרים ולהיפך. בכדורגל להתעסק עם מה יהיה זה הכי קשה, כי אין היגיון לעסוק רק באותו רגע. אני רוצה להמשיך בעונה הבאה בהפועל תל אביב ומה שיוחלט בסיום העונה רק אלוהים יודע".


הירש. שער שמזכיר את ביצועיו הגדולים של אביו (אודי ציטיאט)

הירש כבש את השער השני לזכות קבוצתו, שער סולו שלדעת רבים במועדון בהחלט היה אחד היפים בליגת העל העונה. ביציע הכבוד ישבו מספר שחקני עבר של הפועל תל אביב בהם ג'ורג' בורבה ושמעון בן יהונתן, שטענו כי הגול של הירש מזכיר להם שערי פריצה דומים של אביו של שחר, נתן הירש מכוכבי שנות ה-60 וה-70 במכבי חיפה ובמכבי יפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי