בלבול על שועה: "הגיע מקבוצה קטנה, לא קל לעשות התאמות"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:2 על מכבי נתניה בסמי עופר: "כל הקבוצה שיחקה מצוין". על עומרי גלזר: "זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד". ג'ורג' מנדז'ק הצהיר: "אני רוצה להישאר, זה מועדון טוב". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סוף סוף הגיעה הערב (ראשון) לפלייאוף העליון. אחרי שלושה הפסדים רצופים, הירוקים חזרו מפיגור בסמי עופר וגברו על מכבי נתניה 1:2 והורידו זמנית את הפער מהפועל באר שבע השנייה לנקודה אחת בלבד כאשר הן ייפגשו במחזור הבא. מנגד, היהלומים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון וצנחו למקום החמישי.

בצ'יראי כבש כבר תוך שש דקות והימם את סמי עופר, אבל שועה (10, שער בכורה במדים הירוקים) ומנדז'ק (30) הפכו וסגרו מחצית ראשונה קצבית ונהדרת. אוהדי נתניה התפרעו ביציע וטענו שאקס בני יהודה התגרה בהם לאחר הבקעת השער, גול של רוקאביצה נפסל בבדיקת VAR ועלי מוחמד הורחק בצהוב שני (77).

מרקו בלבול ניתח: "תמיד טוב לנצח ואנחנו שמחים מאוד, קל וחומר אחרי שלושה הפסדים רצופים. השחקנים באו ונתנו את הכל בשביל לכבד את הקהל, גם ברמת המשחק. שיחקנו כדורגל שוטף בחצי הראשון והגענו להרבה מצבים. בחצי השני הייתה ירידה מסוימת, אבל יש לנו הרבה דברים לתקן, היינו יכולים לספוג בסוף ואנחנו נמשיך לעבוד קשה".

על ירדן שועה: "אני חושב שהיו לו הרבה משחקים טובים מאז שהוא הגיע. הוא בישל ונתן כמה הופעות טובות. זה לא קל לבוא מקבוצה קטנה כמו בני יהודה, למרות שהיא נמצאת בצמרת בשנים האחרונות, זה קשה לעשות את ההתאמות למועדון גדול והוא עשה אותן בצורה טובה. אני מאושר בשבילו עבור השער ועבור ההופעה שהוא נתן".


שער בכורה במדי מכבי חיפה. ירדן שועה (מאור אלקסלסי)

על עומרי גלזר שפתח על חשבון גיא חיימוב: "אני אומר את זה כל שבוע, אני בוחר את ה-11 הכי טובים לכל משחק וזו הייתה בחירה שלי. זה לא אומר שום דבר לגבי העתיד חוץ מזה שעומרי גלזר פתח היום בהרכב".


על ג'ורג' מנדז'ק שמסיים חוזה בסוף העונה
: "כל הקבוצה שיחקה מצוין והוא נתן הופעה באמת מצוינת. אני מרוצה ממנו מאוד, אבל אנחנו רק באפריל ועל העונה נדבר במאי או ביוני".

מנדז'ק עצמו אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד ואני מרגיש טוב מאוד. עשינו עבודה טובה היום וחזרנו למסלול אחרי שלושה הפסדים. אני מנסה לעשות את הכי טוב שלי, נותרו עוד שישה משחקים ואני רוצה לעזור לקבוצה להגיע לליגה האירופית בעונה הבאה. להישאר במכבי חיפה? זה לא תלוי רק בי, אבל אני רוצה להישאר כי זה מועדון טוב ובגלל זה הגעתי, אבל אני לא חושב על זה עכשיו".


רוצה להישאר במכבי חיפה. מנדז'ק עם מאבוקה אחרי שער הניצחון (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי