"שועה הוא השחקן הטוב ביותר שהצטרף למכבי חיפה בשנים האחרונות"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ שכבש לראשונה והצטיין ב-1:2 על מכבי נתניה זכה לשבחים: "לא סתם יענקל'ה התעקש לצרף אותו". אחרי תקופה קשה ולא מעט ספקות, במועדון מרוצים מבלבול: "הפיק לקחים במאני טיים, מגיע לו קרדיט ענק"

(גודל טקסט)

חודש לא פשוט עבר על מכבי חיפה. שלושת ההפסדים הרצופים בפתיחת הפלייאוף העליון הובילו לכך שבמועדון חששו שהקבוצה לא מספיק טובה למרות השינויים הרבים שבוצעו בחודש ינואר. בנוסף, עלו בכרמל ספקות לגבי הבנייה המחודשת של המאמן מרקו בלבול, אבל הניצחון אמש (ראשון) 1:2 על מכבי נתניה החזיר בגדול את האופטימיות.

במועדון ציינו שהקבוצה הציגה גישה נכונה וטענו שהמחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר של מכבי חיפה בחודשים האחרונים. "מרקו והשחקנים הפיקו לקחים במאני טיים, מגיע לבלבול קרדיט ענק, זה ניצחון משמעותי במאבק על הכרטיס לאירופה והוא הושג באותה דרך שהובילה אותנו לפלייאוף העליון. למרות זאת, אסור לנו להסתנוור, הראש כבר במשחק החשוב באר שבע".

ג'ורג' מנדז'ק שכבש את שער הניצחון זכה לשבחים לאחר שחזר להרכב והוכיח שהוא אחד הזרים טובים בליגה ובורג חשוב במערך של בלבול. גם ירדן שועה, שכבש שער בכורה והיה המצטיין על כר הדשא, גרף מחמאות. "מדובר בשחקן הישראלי הטוב ביותר שהגיע למכבי חיפה בשנים האחרונות, לא סתם יענקל'ה שחר התעקש לצרף אותו", אמרו בכרמל.


ירדן שועה חuגג את שער הבכורה שלו במדי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

בחיפה הסבירו ששועה לא ניסה לגרום למהומה לאחר השער הכבש וכלל לא התכוון לרוץ לעבר אוהדי נתניה, אלא רצה לסמן 'לב' למצלמה. "אף אחד לא ניסה להתגרות באוהדים וחבל שמנסים להטעות אותם", ציינו במועדון. גם עומרי גלזר, שפתח לראשונה העונה בליגה, קיבל שבחים. בלבול שוחח עם השוער הראשון גיא חיימוב במהלך השבוע ואמר לו כי הוא מתכוון לספסל אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי