אופואדו יעבור ניתוח בקרסול ולא ישוב לשחק עד סיום העונה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | דני מרון

החלוץ הניגרי יצטרף לניקוליץ' וגולסה המושבתים, לא ברור מה יהיה מעמדו בעונה הבאה. איביץ' מתכנן שינויים נרחבים בהתקפה, ואמור להיפגש עם גולדהאר לקבלת אישור. צפי ל-12 אלף צופים נגד באר שבע הערב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (שני) את הפועל באר שבע במפגש בין האלופה היוצאת לאלופה החדשה, משחק בו אמורים להגיע מעל 12 אלף צופים לאצטדיון בנתניה.

במכבי תל אביב עושים הפרדה בין המשחקים שנותרו לסיום העונה לבין פתיחת ההכנות והשינויים בסגל לקראת הקיץ וההכנות למשחקי מוקדמות ליגת האלופות. המאמן ולדימיר איביץ' הגיש תוכנית עבודה לבעלים מיץ' גולדהאר, ששהה בישראל עד להדחה בחצי הגמר בגביע המדינה נגד בני יהודה, וממתין לאישור כדי להתחיל לקדם ולהזיז דברים במשותף עם המנכ"ל בן מנספורד ועוזרו ברק יצחקי. איביץ' אמור להיות מוזמן לפגישה עם גולדהאר כדי לאשר את נושא התוכנית המקצועית ברובה, כפי שנהג בעבר עם ג'ורדי קרויף.

נכון לעכשיו לא התקבלה כל הצעה בקריית שלום בנושא הקשר דור פרץ, למרות סדרת מעקבים אחריו ממועדונים שונים ביבשת. איביץ' רואה בפרץ מנהיג של הקבוצה בעונה הבאה, בתור אחד השחקנים החשובים של הקבוצה. נראה כי משחקיו של פרץ בנבחרת ישראל ובמוקדמות ליגת האלופות יהוו את הבמה המרכזית למעקב אחריו ולהגשת הצעה לרכישתו. יצוין כי לפרץ אין סעיף שחרור נקוב בחוזהו, ותו המחיר עליו במידה ותוגש הצעה רשמית יהיה גבוהה במיוחד בין שלושה לארבעה מיליון דולר.

אופואדו. לא יהיה החלוץ המרכזי בעונה הבאה (דני מרון)
אופואדו. לא יהיה החלוץ המרכזי בעונה הבאה (דני מרון)

במכבי תל אביב ימתינו למגן הימני אלי דסה, אשר קיבל מהקבוצה לפני מספר שבועות הצעה חדשה למשך חמש שנים, ואין כוונה להציע לו חוזה אחר. דסה יהיה שחקן חופשי בתום העונה.

מסתמן כי חלוץ הרכש הניגרי צ'יקו אופואדו אמור לעבור בקרוב ניתוח בקרסול, ולמעשה לא ישחק עד תום העונה, והוא מצטרף לאורוש ניקוליץ' ואייל גולסה שכבר נותחו בפציעות מורכבות אחרות. רק לקראת פתיחת אימוני העונה הבאה יתברר אם ניקוליץ' וגולסה יוכלו בעקבות הפציעות לחזור ולשחק בקצב ובמאמץ הגבוה הנדרש מההשתתפות במוקדמות ליגת האלופות. לצוות המקצועי ברור כי פציעות מהסוג של השניים מצריכה זהירות גדולה בחזרה למגרשים.

התוכנית של איביץ' כוללת מספר שינויים, ומעבר לאפשרות שהשוער פרדראג ראיקוביץ' יעזוב בתום העונה עשויים להיות שינויים בנושא מעמדם של ז'איר אמדור וצ'יקו אופואדו. כפי שכבר פורסם כאן, אופואדו לא יהיה החלוץ המרכזי בעונה הבאה ובכנף ימין נמצאים עומר אצילי יונתן כהן, ודור מיכה שיהיה אמור להתמודד בהמשך מול גולסה וניקוליץ' בקישור המרכזי כשהשניים ישובו מהפציעות.

הערב יהיה המשך המסע לסיים את העונה ללא הפסד, ומשימת שחקני הקבוצה תהיה גם לעזור לאצילי ולאלירן עטר לזכות בתואר מלך השערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי