בניון מתכנן מהפכה: כל הזרים מלבד פלומיין צפויים לעזוב

פרדי פלומיין, יוסי בניון
פרדי פלומיין, יוסי בניון | דני מרון

הקשר שיהפוך למנהל מקצועי צפוי לפרוש במשחק נגד אשדוד מחזור אחד לפני סיום העונה. אמור למנות מאמן ואז להתפנות לרכש, כאשר על הכוונת קנוטה המחלים מפציעה. ארנסטס שטקוס ימתין להחלטה בנושא ניצן

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים, שהבטיחו בשבת סופית את הישארותה של הקבוצה בליגת העל, קיבלו יומיים חופשיים מאימונים והקבוצה תתכנס שוב יחד מחר (שלישי). גם במהלך חג הפסח יקבלו השחקנים שלושה ימי חופש נוספים, כאשר צריך להזכיר שמשחק הליגה הבא של הקבוצה יתקיים רק בעוד שבועיים בקריית שמונה.

הקשר יוסי בניון, שסובל מחבלה קשה בידו, אמור ליטול חלק בשני המשחקים הבאים נגד קרית שמונה בחוץ ואחר כך נגד אשדוד בטדי, במה שיהפוך למשחקו הרשמי האחרון כשחקן. על פי התכנון לא יכלל בניון בסגל הקבוצה במשחק הליגה האחרון של בית"ר, נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן.

בתוך כך, החל בניון לעבוד מאחורי הקלעים על בניית הקבוצה מחדש, לקראת העונה הבאה. משימתו הראשונה צפויה להיות מינוי מאמן חדש לקבוצה, כאשר פנייה רשמית לרוני לוי עשויה להתרחש עוד השבוע. בבית"ר רוצים לסגור תחילה את סוגיית האיש שיעמוד על הקווים, בטרם יחלו לעלות הילוך בכל הנוגע לצירופם של שחקנים חדשים לקבוצה.

בניון ופלומיין. האחד ישחק בעונה הבאה, השני ינהל את הקבוצה (דני מרון)
בניון ופלומיין. האחד ישחק בעונה הבאה, השני ינהל את הקבוצה (דני מרון)

כבר עתה ברור שצפויה מהפכה בכל הנוגע לשחקנים הזרים, שאיכזבו מאוד העונה, ורובם צפויים לעזוב את המועדון. הזר היחיד בשלב זה שמקומו בסגל מובטח הוא פרדי פלומיין, שהגיע מהפועל חדרה בינואר והשתלב היטב בקבוצה.

אנתוני אנאן, מיחאיי וודוץ וגם ז'אורז'יניו שהחמיץ את העונה בשל פציעה, ישוחררו. בבית"ר ממתינים להחלמתו הסופית של אנטואן קונטה, אם כי קולות במועדון כבר מדברים על מכירתו בקיץ הקרוב, אם תגיע הצעה כספית ראויה. הזר הנוסף שמתנדנד הוא השוער הליטאי, ארנסטס שטקוס, שחתום לעונה אך עשוי להימכר או להיות מושאל אם תתקבל החלטה סופית ללכת עם איתמר ניצן בין הקורות.

נכון לעכשיו נראה שלפחות שלושה זרים חדשים ינחתו במהלך הקיץ בבית וגן, כאשר התפקידים אותם מחפשים כרגע, הם בלם, קשר אחורי וחלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי