צפו בתקציר: הפועל ב"ש חילצה 0:0 נגד מכבי ת"א

עומר אצילי, מרואן קבהא, איתן שמואלביץ'
עומר אצילי, מרואן קבהא, איתן שמואלביץ' | דני מרון

הצהובים שלטו באופן מוחלט בהתמודדות בנתניה, אך ריקן, סאבוריט ושכטר החמיצו ממצבים נוחים. האלופה היוצאת מנגד שלא סיכנה את שערו של ראיקוביץ', יכולה לצאת מרוצה מחלוקת הנקודות. אלונה ברקת הגיעה לאצטדיון

(גודל טקסט)

אין ספק שבשנים האחרונות שתי האלופות בשבע השנים האחרונות, מכבי תל אביב והפועל באר שבע מספקות את היריבות הספורטיבית המעיינת יותר בשנים האחרונות. אבל הערב (שני) אולי בגלל מאבק האליפות שהסתיים כבר מזמן, שתי הקבוצות נפרדו ב-0:0 מאכזב בו הצהובים אמנם שלטו במשחק, אבל לא היו מספיק תכליתיים נגד האלופה היוצאת שהציגה את אחד המשחקים החלשים שלה בחודשים האחרונים.

הצהובים כאמור ששלטו במשחק כבר מהפתיחה הגיעו למצב ראשון בדקה ה-14 לאחר בעיטה חזקה של עומר אצילי שלא הגיעה למסגרת. כעבור תריסר דקות ריקן בעט מרחוק פגע בקבהא ששינה כיוון אך למזלו של לויטה הכדור לא פגש את המסגרת.

במחצית השנייה מאור קנדיל איים על שערו של לויטה לאחר שניצל הרחקה לא טובה של קבהא אבל השוער היה ערני ועצר את הכדור. איביץ' שראה את קבוצתו מתקשה למצוא את הרשת, הקפיץ מהספסל את איתי שכטר ואלירן עטר ואמנם צמד החלוצים הצליח לחולל שינוי בחלק ההתקפי, אבל כנראה שהתוצאה הייתה רשומה כבר מלפני שריקת הפתיחה וההתמודדות בין השתיים הסתיימה ללא שערים לראשונה מאז 2016.


אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)


ביציעים חוגגים את תוצאות הבחירות (דני מרון)

הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סאבוריט (אופיר דוידזאדה 83), דור פרץ, דן גלזר, אבי ריקן, עומר אצילי (אלירן עטר 63), ארון שוינפלד (איתי שכטר 54), יונתן כהן.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דור אלו, לואי טאהא, שיר צדק, אריק סאבו, מרואן קבהא, חנן ממן (מיכאל אוחנה 72), ניב זריהן (אורן ביטון 87), תומר יוספי, מאור מליקסון (נייג'ל האסלביינק 66), בן שהר.

מהלך המשחק
עומר אצילי ניסה לאיים עם השער על שערו של לויטה בדקה ה-14, אך בעט שמאלה מידי ולא פגש את המסגרת. כעבור שתי דקות גם יונתן כהן ניסה להכניע בקצה הרחבה את לויטה שהיה במקום והדף.

בדקה ה-26 אבי ריקן בעט כדור מרחוק שפגע במרואן קבאה ששינה כיוון, אך למזלו הכדור יצא לקרן. בדקה ה-36 סבוריט ניסה לאחר כדור קרן להקפיץ בחלק החיצוני של הרגל מעל אוהד לויטה, אבל הכדור חלף סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של הפועל באר שבע.

מרואן קבהא עם ארון שוינפלד (דני מרון)

בדקה ה-47, מכבי תל אביב איימה פעם נוספת על השער של באר שבע, מאור קנדיל השתלט רץ לכדור לאחר הרחקה לא טובה של קבאה ובעט בחוזקה לגופו של לויטה שהפך מכלל סכנה. בדקה ה-58 אחרי קרן נוספת של מכבי תל אביב אבי ריקן בעט מהאוויר מ-20 מטרים לאחר הרחקה של קבהא ופספס במעט את המסגרת.

רגע שנוי במחלוקת נרשם בדקה ה-60 כאשר אריק סאבו גלגל עם הסולייה לכיוון הרחבה של קבוצתו ואוהד לויטה תפס את הכדור בידו. שחקני מכבי תל אביב דרשו בעיטה בלתי ישירה בתוך הרחבה, אך איתן שמואלביץ' התעלם מהאירוע. בדקות האחרונות החילופים של איתי שכטר ואלירן עטר פתחו מחדש את משחק ההתקפה של מכבי תל אביב אבל שכטר רשם החמצה גדולה בנגיחה לאחר קרן ועטר סיכן את השער של לויטה אך השוער היה במקום ושמר על שער נקי עד הסיום.

עומר אצילי עם ניב זריהן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי