בב"ש מרוצים מה-0:0 נגד מכבי ת"א, אוגו הודיע: "אני עוזב"

לואי טאהא, שיר צדק, תומר יוספי, חנן ממן
לואי טאהא, שיר צדק, תומר יוספי, חנן ממן | דני מרון

שביעות רצון בבירת הנגב לאחר הנקודה שסחטו מהאלופה. הניגרי פרסם ברשתות החברתיות: "החלטתי להיפרד אחרי חמש שנים". ברק החמיא ליוספי: "אפשר לבנות עליו", בקבוצה התלוננו על משחק אגרסיבי מצד הצהובים

(גודל טקסט)
בזמן שאלונה ברקת נשארה מאוכזבת מתחת לאחוז החסימה, הפועל באר שבע דווקא יצאה אמש (שני) מעודדת מאחוזי החסימה הגבוהים של בלמיה ושוערה. יכולת טובה של המערך האחורי הבאר שבעי וחוסר ריכוז של שחקני מכבי תל אביב, אפשרו לאוהד לוויטה לשמור על רשת נקייה. אפס אפס נגד מכבי היא תוצאה טובה, יגידו לכם בבאר שבע, רבים היו חותמים עליה עוד לפני שריקת הפתיחה.


מלבד הרצון העז לשמור על הכבוד מול האלופה, הייתה לאוהדים האדומים עוד יציקה על הראש – למשש את הדופק אצל אלונה ברקת ששמרה בימים האחרונים על שתיקה באשר לתוכניותיה. בטאקט המתחייב ניסו האוהדים להגיד כמה מילים טובות לאלונה ברקת, שהתקשתה להסתיר את תחושותיה הקשות מתוצאות הבחירות. כ-1400 קולות חסרו למפלגת הימין החדש כדי לעבור את אחוז החסימה.


אחרי כמה ימים של חוסר ודאות, ברקת הגיעה בסופו של דבר לאצטדיון בנתניה וצפתה בהתמודדות ממושבה בצדי יציע האורחים, ושלא כדרכה שמרה על ריחוק מסוים מהאוהדים. אגב, בין הבודדים שידעו על כוונתה להתייצב במגרש היה המאמן ברק בכר. היום יתקיים בטרנר טקס הרמת הכוסית המסורתית לרגל חג הפסח, וברקת אמורה לשאת דברים שאולי יפזרו את הערפל סביבה. באותו מעמד צפוי ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', לעודד את ברקת להמשיך בפעילותה הרגילה.



ברקת ביציע אוהדי ב"ש בנתניה. בכר ידע על כוונתה להגיע (דני מרון)


נכון לעכשיו, ברקת טרם הודיעה על ביטול המהלך להעברת זכויות הניהול לאסי רחמים, למרות שבסיטואציה הנוכחית – כמי שלא נבחרה לכנסת – היא רשאית לשמור בידיה את זכויות הניהול ולהמשיך לשלוט במועדון ביד רמה כפי שעשתה ב-12 השנים האחרונות. בקבוצתה יש לברקת תמיכה מקיר לקיר. התבטאות מעניינת ביחס לאירועי הימים האחרונים השמיע מרואן קבהא: "הפוליטיקה הפסידה את אלונה, אישה מדהימה שרק רצתה לעזור".


בתשובה לשאלה אם יש הבדל בין התנהלותה של הבוסית שלו בימים שלפני הבחירות לכנסת להתנהלותה בימים אלה, בחר קבהא לענות בדיפלומטיות: "אין כזה הבדל, היא הייתה איתנו גם כשנכנסה לפוליטיקה, ותמיד אנחנו שמחים לקבל אותה בחזרה. היא אחראית לכל מה שקורה בהפועל באר שבע".


הטעות שנרשמה לחובתו של הקשר שהוסט אמש לעמדת הבלם, בהפסד 3:0 מרגלי מכבי בסיבוב השני, דווקא דירבנה אותו: "מאז הטעות ההיא צברתי יותר ביטחון, ואני מרגיש שברק מאמין בי".


הרכש שהגיע לנגב ממאריבור הסלובנית לא חושב יותר מדי רחוק: "לא חושבים על העונה הבאה, כי יש לנו עוד מטרות בעונה הזאת – לסיים במקום שני ולהגיע לאירופה, מה שיאפשר לנו לסיים את הליגה בטעם יותר מתוקה".



"צברתי יותר ביטחון מאז הטעות נגד מכבי ת"א. קבהא (דני מרון)


על הרינונים שקשרו אותו לקבוצות אחרות בחלון ההעברות הקודם, הבהיר קבהא: "יש לי חוזה לעוד שלוש שנים ואני רוצה להמשיך בבאר שבע. אני אוהב את המועדון".


בקבוצה התלוננו על משחקה האגרסיבי של מכבי שבא לידי ביטוי בפגיעות גופניות של דור פרץ על מליקסון, ושל מאור קנדיל בשיר בצדק. מחמאות הורעפו על הקשר הצעיר תומר יוספי, שפתח בקישור האחורי, שלא בעמדה הטבעית שלו, ועבר בהצלחה את טבילת האש. "הוא אחד השחקנים שאפשר לבנות עליהם קדימה", כהגדרתו של בכר.


משחק טוב נרשם למגן דור אלו, מחליפו של בן ביטון שנותח בברכו. מנגד, ג'ון אוגו חזר לסגל, אך לא שותף. ממקום מושבו על הספסל, וגם כאשר ערך תרגילי חימום לאורך הקו, יכול היה הניגרי לשמוע את קריאות הגנאי המכוערות שהופנו אליו מכיוון היציעים הצהובים. בסיום המשחק הודיע הקשר דרך האינסטגרם: "לאחר חמש שנים, החלטתי שלא אמשיך בהפועל באר שבע. אני רק רוצה להודות לכולם על זיכרונות נהדרים ועל התמיכה. מודה לכל אחד מהאוהדים ואעדכן היכן אהיה בעונה הבאה"


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After 5 years here. I have decided I won't be continuing my Career here in Hapoel Beer sheva . All I just want to say is ,Thank you to Everyone who made it possible for me to be here . Thank you for the memories and support. And to the fans, I specially say a Big thank you to everyone of you . Where my next Destination will be,when it time,i will update y'all. ✌️✌️✌️

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי