דיווח: טוני וואקמה וג'ון יחזרו לשתף פעולה באותה קבוצה

ג'ון אוגו וטוני ווקאמה
ג'ון אוגו וטוני ווקאמה | דני מרון

בטורקיה מפרסמים שקשר הפועל באר שבע, שהודיע על סיום דרכו בבירת הנגב בקיץ, יצטרף בעונה הבאה לטרבזונספור בה מככב חברו הניגרי

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהודיע על פרידה מהפועל באר שבע בתום חמש שנים מוצלחות, בטורקיה מפרסמים הבוקר (רביעי) שג'ון אוגו צפוי להצטרף בעונה הבאה לטרבזונספור בה מככב חברו הטוב ואקס אלופת ישראל היוצאת טוני וואקמה.

לפי הדיווח, הקבוצה הטורקית כבר החלה לעבוד על העונה הבאה ואוגו הוא אחת המטרות המרכזיות של ראשי טרבזונספור, שקיבלו מוואקמה המלצות חמות על הקשר שיגיע ללא תמורה לאחר שחוזהו בבאר שבע יסתיים בתום העונה. מי שמאוד היו רוצים לראות את השחקן נוחת במועדון הם האוהדים, שהציפו את עמוד האינסטגרם שלו בימים האחרונים ודרשו ממנו להצטרף.

"אני זקוק לאתגר חדש בקריירה שלי, אני מרגיש שמה שהפועל באר שבע מציעה לי לא מספיק עבורי", הצהיר  אוגו בשבוע שעבר בראיון שהעניק לתקשורת הניגרית והוסיף: "אני אעבור למקום חדש בעונה הבאה. אני חושב שיש לי את האיכות לשחק בליגות כמו ספרד וגרמניה".

וואקמה, שעזב את הפועל באר שבע בקיץ שעבר תמורת מיליון יורו, מוביל את טרבזונספור לעונה מוצלחת עם תשעה שערי ליגה ושישה בישולים בליגה הטורקית תוך כדי שהוא מציג יכולת אדירה שגורמת לכל מי שצופה בו להתלהב.


האיחוד מתקרב. אוגו ו-וואקמה במדי הפועל באר שבע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי