חוגג בהרמת כוסית: "מכות מצרים? ספגנו הרבה, אך הכל לטובה"

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר ירושלים: "כמו שבני ישראל יצאו לחירות, אני כולי אמונה שנצא לדרך חדשה. מתחילים לראות ניצנים לכך". אוחנה: צריך לסיים את העונה הכי טוב שאפשר". המועדון נקנס ב-25,000 ש"ח על התפרעות אוהדים

(גודל טקסט)

אחרי ההודעה על קיום משחק הידידות נגד אתלטיקו מדריד הספרדית, ומספר ימים לאחר שהקבוצה הבטיחה עונה נוספת בליגת העל, ערכה היום (רביעי) בית"ר ירושלים טקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח, בנוכחות ראש העיר משה ליאון וכל ראשי המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים.

הבעלים משה חוגג פתח ואמר: "במעמד חג הפסח ואפרופו מכות מצרים, בעונה שעברה עלינו, הרבה מכות ספגנו, אבל זה הכל לטובה. כמו שבני ישראל יצאו לחירות, אני כולי אמונה שהכל לטובה וגם אנחנו נצא לדרך חדשה. אני חושב שכבר מתחילים לראות ניצנים של הדרך הזאת. מניסיוני אני יודע, שלא משנה כמה פעמים אתה נופל, אם אתה עושה דברים בצורה נכונה, בסופו של דבר מגיעה גם הצלחה".

עוד הוסיף חוגג: "אני שמח לראות שגם מבחינה מקצועית, יש ניצנים של מה שאפשר להשיג בעונה הבאה, וגם מבחינת תשתיות, מועדון, קבוצת הנשים החדשה שהקמנו, מחלקת הנוער, אלה תשתיות חשובות מאוד לעתיד של בית"ר. אנחנו משקיעים ונמשיך להשקיע בנוער. מעבר לכך, קיבלנו בשורה מאוד משמחת, גם לעיר ירושלים ובטח למועדון שלנו, שאחת הקבוצות הגדולות בעולם, אתלטיקו מדריד, תגיע לשחק נגדנו, ב-21 במאי. זו הזדמנות מצוינת מבחינתנו, לייצר מסורת. גם לשנה הבאה אני כבר במשא ומתן עם קבוצה לא פחות גדולה, אם לא יותר גדולה, וכולי תקווה שבשנה הבאה המאמן יגיד לי שאין זמן למשחקי ידידות, כי יש לנו את מוקדמות ליגת האלופות על הראש".


אלי אוחנה. יוצאים לדרך חדשה (דני מרון)

הבעלים אמר עוד: "עשינו כל מיני שינויים בקבוצה. זאת  הייתה עונה לא פשוטה. אני רוצה לאחל הרבה הצלחה לשחקנים ולכל הסגל המקצועי שימשיך איתנו לעונה הבאה, לאלי אוחנה שעומד בראש המועדון, ליוסי בניון, הרבה בהצלחה בתפקיד החדש, אנחנו מאמינים בך".

הבעלים המשיך להתייחס לשינוי המקצועי המשמעותי ובירך את המנהל המקצועי החדש בניון: "אנצל את ההזדמנות להגיד, שאני מאוד שמח שיוסי לוקח את התפקיד הזה. יוסי מסמל בעיניי שני דברים שאני חולם לראות בבית"ר: גם כדורגל יצירתי, טכני, נעים לעין, כמו שאהבנו לראות אותו כשחקן, ולצד זה, המנטליות שלו והעבודה הקשה לכל אורך הדרך, מתחילת הדרך בדימונה ועד היום בבית"ר. מנטליות מאוד בריאה וחזקה, עם המון תשוקה ואלה בדיוק הערכים שאנחנו רוצים לחנך עליהם את הנוער וגם לראות ככה את הקבוצה הבוגרת, נשענת על הערכים האלה".


בניון. איחולי הצלחה בתפקיד החדש (דני מרון)

גם אלי אוחנה נשא דברים ואמר: "אני מברך את ראש העיר משה ליאון על שדרוג אצטדיון טדי. אנחנו שמחים על הקמת קבוצת הנשים מחדש, ניתן לכם את כל הכלים להצליח. בית"ר התחילה מהלך כדי לפתוח כמה שיותר בתי ספר לכדורגל בארץ. אני רוצה להודות לכל עובדי המועדון ואני שמח שהסיוט של התחתית נגמר. נותרו עוד שלושה משחקים עד סיום העונה וצריך לסיים הכי טוב שאפשר, כדי שנוכל לפתוח את העונה הבאה ברגל ימין".

ראש העיר ליאון ברך את אנשי המועדון ואמר: "אני מעריך מאוד את משה חוגג, על כל הדברים שהוא עושה. איש שהגיע והשקיע. תודה רבה על כל מה שעשית. השקענו בקירוי של טדי ובתאי צפייה, וכולי תקווה שניקח את האליפות בגדול ונחזיר את הכבוד לעיר ירושלים".

בתוך כך, בית"ר נקנסה הערב ב-25,000 ש"ח בבית עדין בעקבות התפרצות אוהדים לכר הדשא לאחר שער הניצחון הדרמטי של דוד קלטינס במושבה נגד הפועל תל אביב. למרות שהמועדון הודיע כי בכוונתו לפעול נגד אותם מתפרעים, בית הדין לא חס על הצהובים שחורים בטענה ש"זו הרשעה 11 של הקבוצה בעבירות המבוצעות ע"י קהל האוהדים, והרשעה שנייה בעבירה של התפרצות לשדה המשחק".


המשחק המדובר במושבה נגד הפועל תל אביב (דני מרון)

הירושלמים הגיבו בהלם להחלטת בית הדין: "המועדון המום מגובה הקנס אשר הושת מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מדובר בענישה שאינה הולמת את הכלים בהם משתמש המועדון על מנת למזער פעולות אלימות ועבירות משמעת כגון: מימון כוח אבטחה המרושת במצלמות במשחקי הבית והחוץ, הסברה וקיום שיח מתמיד אשר הוכיח את עצמו עם הקהל אוהדינו. מדובר בסכומי כסף אדירים ובמאמצים שאינם נתונים לגבול. לכן, להחלטת בית הדין יש תחושת של פגיעה במאמצי המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי