פרסום ראשון: "ג'פניקה" לא תמשיך כנותנת החסות של ליגת העל

ברק אברמוב
ברק אברמוב | עדי אבישי

הרשת האסייתית לא תממש את האופציה לעונה נוספת, ובמנהלת הליגה כבר החלו בחיפושים אחר ספונסר חדש. בעלי הרשת ברק אברמוב: "החלטתי להפסיק את ההתקשרות, מקווה שיגיעו ספונסרים אחרים במקומי"

(גודל טקסט)

שמונה חודשים בלבד לאחר שחתמה עם מנהלת הליגות לכדורגל על מיתוג ליגת העל, נודע היום (חמישי) לספורט1 כי רשת המסעדות האסייתיות "ג'פניקה" לא תמשיך בעונה הבאה כנותנת החסות הראשית.

באוגוסט האחרון חתמה החברה על חוזה עם המנהלת לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ההסכם כלל את שינוי שם ליגת העל ל"ליגת ג'פניקה", שילוב לוגו הרשת בפרסומי המנהלת ובשידורי הטלוויזיה וכן תכנים נוספים.

כידוע, הבעלים של רשת "ג'פניקה" הוא ברק אברמוב, המשמש גם כבעלי בני יהודה בשלוש השנים האחרונות (וקודם לכן שימש כספונסר של הקבוצה מהשכונה). בראיון שיתפרסם מחר באתר ספורט1 וב"מעריב סופהשבוע" חושף אברמוב כי החליט לסגת מההסכם ולא לממש את האופציה שניתנה לו לעונה נוספת כספונסר הראשי של ליגת העל.


החליט להפסיק את ההתקשרות. ברק אברמוב (עדי אבישי)

"החלטתי להפסיק את ההתקשרות, ואני מקווה שיגיעו ספונסרים אחרים במקומי", אישר אברמוב, "היה לי חשוב להיות ספונסר של הליגה כולה, והמטרה הייתה אך ורק מיתוג. אני חושב שהצלחנו בעניין הזה, זכינו לחשיפה גדולה ואני מרוצה".

אברמוב לא הסביר את החלטתו שלא להמשיך לעונה נוספת. במנהלת הליגה אישרו היום את הידיעה והודו כי החלו לנהל מו"מ עם גופים אחרים לקראת העונה הבאה. בסך הכל הניבה החסות למנהלת סכום של כארבעה מיליון שקל.

הראיון המלא עם אברמוב יפורסם מחר באתר ספורט וב"מעריב סופהשבוע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי