מכבי חיפה תקיים בקיץ מחנות אימונים באוסטריה והולנד

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

הירוקים טרם קבעו את התאריכים הסופיים בגלל המאבק על הכרטיס לאירופה. בקבוצה מגדירים את המשחק נגד באר שבע כקרב על המקום השני. עוואד בספק, שועה שכבש שער בכורה במחזור האחרון צפוי להיות כשיר

(גודל טקסט)

במחזור האחרון מכבי חיפה השיגה ניצחון בכורה בפלייאוף העליון כשחזרה מפיגור מול מכבי נתניה בדרך לניצחון 1:2 בסמי עופר. בזכות הניצחון, הירוקים צימקו את הפער מהפועל באר שבע לשתי נקודות. שתי הקבוצות יפגשו בטרנר ביום שני הקרוב לאחר חג הפסח, ובמועדון מהכרמל מגדירים את המשחק כקרב ישיר על המקום השני. בקבוצה מאמינים שניצחון יקדם את הקבוצה במאבק על הכרטיס לאירופה. כזכור, הירוקים ניצחו במשחק החוץ בבאר שבע במהלך הסיבוב השני וירצו לשחזר את התוצאה גם ביום שני.

מבחינה מקצועית, צמד החלוצים הישראליים ירדן שועה ומוחמד עוואד נפצעו במהלך המשחק מול נתניה ונמצאים בספק למשחק. על פי ההערכה נראה כי הפציעה של עוואד קשה יותר והחלוץ כלל לא התאמן אתמול ואילו שועה, שכבש ביום ראשון את שער הבכורה שלו במועדון, ערך אימון חלקי וכשירותו תתברר סמוך למשחק, אך ההערכות לגביו חיוביות. "אנחנו מאמינים כי שועה לא ירצה לפספס את המשחק הזה במיוחד אחרי ההצגה שלו מול נתניה", אמרו בקבוצה.

במקביל, בחיפה חושבים על העונה הבאה והחליטו כי מחנה אימונים יהיה שונה מהשנים האחרונות. עד עתה ביצעה חיפה שני מחנות אימונים – הראשון שנערך בישראל והשני שנערך באירופה. ראשי הקבוצה החליטו כי בעונה הבאה תצא הקבוצה למחנה אימונים ארוך של 15 ימים כאשר שבעת הימים הראשונים ייערכו באוסטריה ויעסוק בעיקר בכושר הגופני במטרה לעקוב אחר תזונתם של השחקנים שיחזרו מפגרת הקיץ. 


ירדן שועה. לא ירצה לפספס את המשחק (מאור אלקסלסי)

לאחר המחנה באוסטריה תצא חיפה לעוד שמונה ימי מחנה שיהיו בהולנד, שם תקיים ארבעה משחקי אימון. במועדון הסבירו כי טרם קבעו את התאריכים הסופיים בשל אי וודאות לגבי המיקום ואם חיפה תסיים את העונה עם הכרטיס באירופה אז המחנה יתחיל באמצע חודש יוני. אם הקבוצה לא תגיע לאירופה אז המחנה ייפתח בתחילת חודש יולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי