הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה גיששו אצל שלומי אזולאי

שלומי אזולאי וגוטליב
שלומי אזולאי וגוטליב | ערן לוף

החלוץ לא ימשיך עם בני סכנין בליגת המשנה וכבר בוחן מספר אפשרויות שעומדות בפניו, כולל ממועדונים מעבר לים. בקבוצה מנסים להכשיר את גאדיר למשחק נגד הפועל חיפה בשבת הבאה, חשש מהפציעה של ראדי

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין יצאה לשני ימי מנוחה ורק ביום שני תחזור לפעילות ותפתח בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל חיפה, שהפסד בו למעשה כנראה יוריד אותה באופן לליגת המשנה. בקבוצה מבינים כי סיכויי הקבוצה להישארות קלושים, אבל מנסים לשמור רצינות לקראת המשחק הקרוב, בעיקר לאור הניצחון על אשדוד בשבוע שעבר.

אתמול (שישי) ערכה הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער וניצחה בתוצאה 1:7, כשמי שלא לקחו חלק במשחק היו צמד החלוצים מוחמד גאדיר ושלומי אזולאי והקשר מהראן ראדי. האחרון סובל מקרע חלקי בתאומים ובספק גדול גם למשחק בשבת הבאה, גאדיר עדיין סובל מכאבים זכר לפגיעה בחימום במשחק האחרון מול מועדון ספורט אשדוד ואילו אזולאי פצוע בשרירי הבטן, אבל בסכנין בטוחים כי לאחר מנוחה קצרה יחזור לאימונים ויהיה כשיר למשחק הקרוב.

אגב, עתידו של החלוץ טרם ברור. אזולאי אינו צפוי להמשיך עם סכנין בליגה השנייה וכבר בוחן מספר אפשרויות בישראל וגם באירופה. בין השאר מספר קבוצות ליגת העל כבר גיששו אצל השחקן וביניהן מכבי פתח תקווה והפועל תל אביב. "שלומי רוצה לסיים את העונה על הצד הטוב ביותר עבורו ועבור סכנין ובקיץ יקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו", אמרו בסביבת השחקן.


חשש מפגיעתו של הקשר הוותיק. ראדי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי