מסתמן: מאור בוזגלו לא ימשיך בבית"ר ירושלים בעונה הבאה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

הקבוצה לא הציעה לקשר לחדש את חוזהו ובסביבתו מעריכים שמראים לו את הדרך החוצה. השחקן ינסה להשתמש בדרכון הפורטוגלי כדי לבחון אופציות מעבר. בימים הקרובים צפויה פנייה רשמית לרוני לוי המועמד הישראלי היחיד

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים קיבלו במהלך החג שלושה ימי חופשה ורק מחר תחזור הקבוצה להתאמן ותפתח בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת בקריית שמונה. בימים הקרובים יתבהר האם ניר קלינגר שהיה בחופשה מחלה, יוכל לצאת עם הקבוצה צפונה ולעמוד על הקווים. המאמן כבר ביקר בבית וגן מספר פעמים לאחרונה אך לא נטל חלק פעיל באימון ומי שהעביר את התדריכים והאימונים היה עוזרו ניסן יחזקאל.

אין ספק שחשוב לקבוצה מהבירה להמשיך לנצח במחזורים שנותרו עד לסיום העונה, אך לאחר שהבטיחו את ההישארות בליגה במחזור הקודם עם הניצחון 1:4 על מכבי פתח תקווה, בבית"ר עסוקים במקביל בהכנות לקראת העונה הבאה. בימים הקרובים צפויה פנייה רשמית למאמן רוני לוי, שכרגע הוא המועמד הישראלי היחיד, לאמן את הקבוצה בעונה הבאה. לוי כבר קיבל מסרים על כך שבית"ר רוצה אותו, אולם טרם נערכה פגישה בינו לבין יוסי בניון, המנהל המקצועי החדש של המועדון, שיהיה זה שיקבע את זהות המאמן הבא של בית"ר.

ברגע שיוחלט סופית על מינוי המאמן, יאיצו בבית"ר גם את עייני הרכבת הסגל. כפי שכבר פורסם, מרבית הזרים של הקבוצה, לא צפויים להישאר, אולם ההחלטה הסופית תהיה של בניון, ביחד עם המאמן החדש שימונה.


רוני לוי. המועמד הישראלי היחיד (דני מרון)

מי שכנראה לא צפוי להישאר עונה נוספת במועדון  הוא הקשר מאור בוזגלו, שמסיים את חוזהו בסוף העונה הנוכחית. עד כה, כחודש לסיום העונה, לא קיבל בוזגלו, שום הצעה להאריך את חוזהו ובסביבתו מעריכים שבית"ר מראה לו את הדרך החוצה לקראת העונה הבאה. בוזגלו שיהפוך כעת לשחקן חופשי, מתכוון גם לנצל את הדרכון הפורטוגלי שבידיו, כדי לבחון מספר אופציות מעבר לים, לצד הצעות שכבר יש לו ממספר קבוצות בליגת העל. כזכור, רק אתמול פורסם בספורט1 שראשי הפועל אמרו שהם מאוד רוצים לצרף את בוזגלו. העונה כבש הקשר שלושה שערי ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי