בלבול: "השגנו שתי מטרות, עכשיו צריך את הכרטיס לאירופה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ספורט1

מאמן מכבי חיפה דיבר לקראת המשחק בבאר שבע (שני, 21:00): "לכל מועדון יש עליות וירידות, גם לריאל מדריד ולמנצ'סטר יונייטד". רוקאביצה ושועה צפויים לפתוח בחוד, גלזר ימשיך בשער. וגם: ההחלטה לא לצרף לגיונר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל באר שבע שיהיה קרב ישיר על המקום השני. הירוקים מבינים כי תוצאה טובה במשחק הזה תקרב אותם למטרה והיא להגיע לאירופה בסיום העונה.

המאמן מרקו בלבול תירגל רק באימון המסכם את ה-11 שיפתחו, כאשר נראה שלא צפויים להיות שינויים מההרכב בו ניצחה הקבוצה במחזור שעבר את מכבי נתניה – משמע שעומרי גלזר יפתח בין הקורות והקבוצה תשחק בשיטת שלושת הבלמים. הקשר ג'ורג' מנדז'ק שהצטיין נגד נתניה יפתח במרכז השדה וירדן שועה וניקיטה רוקאביצה יפתחו בחוד. מי ששוב לא צפוי להיות בסגל הוא החלוץ שון וייסמן שאינו מעוניין לחתום על חוזה חדש בקבוצה ונראה כי יעזוב בסיום העונה.


ימשיך בשער גם נגד הפועל באר שבע. עומרי גלזר (מאור אלקסלסי)

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר בלבול: "המאבק על הכרטיס לאירופה מאוד צמוד בפלייאוף הזה וכל נקודה יכולה להוציא אותך החוצה. נעשה את הכל כדי לשמח את הקהל שלנו ולקחת את הנקודות. זה נדיר לנצח את ב"ש, אבל אנחנו נבוא כדי לשחק את המשחק שלנו. לנצח פעם שנייה בטרנר? כל משחק הוא חשוב וקל וחומר בתקופה הזו, בחלק האחרון של העונה. השגנו מטרה אחת מאז שהגעתי, להגיע מהתחתית לצמרת, ועכשיו צריך להגיע לאירופה. נעשה את הכל בשביל זה, אבל זה משחק מאוד קשה מול קבוצה איכותית שעשתה במשך שלוש שנים דברים יוצאי דופן".

על המשחק האחרון נגד מכבי נתניה ושיטת שלושת הבלמים: "הייתי מאוד מרוצה מהמשחק האחרון. לגבי השיטה, ברוב המשחקים מאז שהגעתי שיחקנו איתה. מכבי חיפה תשנה שיטה ממשחק למשחק וכל עוד אני פה זה מה שיקרה".

ההכנות לעונה הבאה: "אני מבין את הרצון שלכם להתעסק בעונה הבאה ורואה את הכותרות כל יום על שחקנים כאלה ואחרים, אבל זה לא בשליטתנו ואנחנו לא מתעסקים בכך. אנחנו חושבים רק על המשחק נגד ב"ש ולא עוסקים בעונה הבאה. ביום הראשון שלי פה לפני ארבעה חודשים, אמרתי שנבנה גרעין שיוביל את מכבי חיפה בשנים הבאות והיום יש תשתית טובה לשנים הבאות. זו עוד מטרה שהשגנו ועכשיו חשוב לנו לזכות בכרטיס לאירופה, אם נשיג את שלוש המטרות האלו אז דיינו".

דבריו של יעקובו שאמר שההרגשה היא שמכבי חיפה הפכה לעוד קבוצה: "לכל מועדון יש עליות וירידות, רואים את זה גם בריאל מדריד ובמנצ'סטר יונייטד. מה שחשוב זה לדבר על היום ולא על ההיסטוריה. יש לי הרבה אליפויות וגביעים במכבי חיפה, אבל זה שייך לעבר".

עתידו של מנואל איטורה: "יש לנו סגל גדול במכבי חיפה, יש תחרות על ההרכב ואי אפשר לגעת בשחקן כזה או אחר ולדבר עליו. כל ההחלטות שלי מקצועיות כדי שנשחק כדורגל טוב, יפה, שהקהל ייהנה ושננצח".


איטורה. "כל ההחלטות שלי מקצועיות" (מאור אלקסלסי)

בינתיים בחיפה חושבים על העונה הבאה ואחת השאלות המשמעותיות תהיה תקציב הקבוצה. לאחרונה נערכו מספר שיחות בהנהלה לגבי התקציב כאשר ההחלטה הסופית תהיה של הבעלים יעקב שחר ונראה שזה ירצה להגדיל את התקציב רק אם חיפה תשיג כרטיס לאירופה.

בכל מקרה במועדון הירוק הבהירו כי שחר וקברניטי הקבוצה לא מתכוונים להציע סכומי עתק לליגיונרים השונים אלא למצוא זרים איכותיים כגון הגעתו של קרים פריי. "מי שחושב שמכבי חיפה תשתולל תקציבית בקיץ הקרוב טועה" אמרו במועדון.


הרכב משוער:
עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, אטיין ריינן, עאיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, ג'ורג' מנדז'ק, קרים פריי, ניקיטה רוקאביצה, ירדן שועה.


פריי. הנטייה בזכותו היא להחתים זר איכותי במקום לגיונר (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי