במכבי פתח תקווה נוטים להחתים את הקשר ג'ופרי ביה

ג'ופרי ביה עם מישי באטשואיי
ג'ופרי ביה עם מישי באטשואיי | Gettyimages

הבלגי-קונגולזי הנבחן המריא להסדיר את ענייניו במולדתו ונמצא בתוכניות. אבי לוזון שוחח עם יו"ר המנהלת ארז חלפון בנוגע לשימוש ב-VAR במשחק הקריטי בשבת נגד אשדוד. אסף לוי צפוי לשוב מהשאלה בעונה הבאה

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה חזרה הבוקר (שני) לאימונים לקראת המשחק החשוב באצטדיון המושבה נגד מ.ס אשדוד (שבת ב-20:10, שידור ישיר בספורט1), בידיעה שניצחון על היריבה הדרומית יבטיח באופן רשמי עונה נוספת בליגת העל.

מי שלא נכח באימון הוא הקשר הבלגי-קונגולזי, ג'ופרי ביה, שעל הגעתו פורסם כאן באתר. לאחר יותר משבוע של אימונים, הקשר טס ביום חמישי למולדתו ובמועדון מספרים שהנטייה היא להחתימו לעונה הבאה, כאשר עוד לפני המראתו נערכו עימו שיחות על כך.


ביה. במכבי פתח תקווה נוטים להחתימו (Gettyimages)

יושב הראש אבי לוזון שוחח אתמול עם יו"ר מנהלת הליגה בכדורגל ארז חלפון וביקש ממנו לשקול את השימוש בניידת ה-VAR במשחק הקריטי נגד אשדוד. בפ"ת מתכוונים לשלוח הבוקר מכתב רשמי בשני עותקים, האחד לחלפון והשני ליו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש.

המכתב ששלח אבי לוזון למנהלת הליגה
המכתב ששלח אבי לוזון למנהלת הליגה

בינתיים, בחשיבה על העונה הבאה, בפ"ת העבירו מסר להפועל מרמורק כי הבלם אסף לוי, שהושאל לקבוצה מהלאומית בשתי העונות האחרונות, נמצא בתוכניות לפחות לפתיחת האימונים. שחקן נוסף שמושאל ועשוי להיות בתוכניות הוא מגנה הימני של הפועל קטמון, דניאל בוסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי