תמאש שוב נשאר במעצר בית: "זה כבר מעבר לחיסול קריירה"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

הדיון בעניינו של השחקן הרומני נדחה פעם נוספת למרות בקשות סנגוריו, בסביבתו זועמים: "גומרים את הבנאדם". במועדון הבהירו: "כל התכניות נשכחו וסילבס יהיה זה שיקבל החלטות". ניסיונות להכשיר את גולדברג לסכנין

(גודל טקסט)

במהלך התקופה האחרונה הבהיר בעלי הפועל חיפה יואב כץ כי אינו מתכוון להתחיל את התוכניות לעונה הבאה עד ההישארות הסופית בליגה, אבל מתחת לפני השטח נערכו מספר שיחות בינו לבין המאמן הקודם שרון מימר שהגיש חלק מהשמות בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. כזכור, מימר התפטר מהקבוצה בשבוע שעבר וחיים סילבס מונה במקומו, וכעת האחרון יהיה זה שיקבל מחדש החלטות לגבי השחקנים לקראת העונה הבאה. "כל התוכניות עד כה נשכחו וסילבס יהיה זה שיקבל החלטות מקצועיות ביחד עם כץ", הבהירו בהפועל חיפה.

בינתיים, המאמן ממשיך בהכנות לקראת המשחק נגד בני סכנין ואתמול (ראשון) ערך מספר שיחות מוטיבציה עם השחקנים ואף הראה סרטונים בנושא. "סילבס מבין את חשיבות המשחק הראשון וחשיבות הניצחון", אמרו במועדון. שון גולדברג עורך אימונים קלים ובמועדון מקווים להכשירו למשחק, ואילו חן דילמוני עדיין פצוע וככל הנראה סיים את העונה.

בנושא אחר, הדיון שהיה אמור להיערך בעניינו של גבריאל תמאש נדחה שוב, והשחקן הרומני ימשיך לשהות במעצר בית ללא יכולת לצאת לאימונים ולמשחקים. בשלב זה לא ברור מתי ייערך אותו דיון שהיה אמור להיות הערעור על פי דרישת סנגוריו על כך שנמצא זמן רב מדי במעצר בית. בסביבתו של השחקן תקפו ואמרו: "זה כבר מעבר לחיסול קריירה, פשוט גומרים את הבן אדם".

תמאש. לא ברור מתי ייערך הדיון (יוני אריאלי)
תמאש. לא ברור מתי ייערך הדיון (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי