פער של 200 אלף יורו בהצעת בשיקטאש לדסה לעומת ההצעה ממכבי ת"א

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

נציגיו של מגן הצהובים עדיין לא נפגשו עם הקבוצה הטורקית, אך על פי גורמים במועדון מדובר בהבדלים משמעותיים. טננבאום יפתח נגד בני יהודה (שלישי 20:15, ספורט4) במקום ראיקוביץ' שעדיין לא הוגשה עליו הצע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מחר (שלישי 20:15, שידור ישיר בספורט1) נגד בני יהודה, אבל במועדון עוסקים בשיח בקרב השחקנים והאוהדים בנושא המשך דרכם של המגן הימני אלי דסה ושל השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', שמסתמן כי לא יהיו בקיץ בקריית שלום.

בנושא אלי דסה, ולמרות פרסומים בתקשורת בטורקיה, לא החל עדיין המו"מ הכספי בין ראשי בשיקטאש למגן אותו מיצגים עו"ד יוסי גייר ויועצו הפיננסי גדי סולומוביץ'. השניים נכון לעכשיו לא נפגשו עם הטורקים בארץ או באיסטנבול.

על פי גורמים בסביבת המועדון, מתברר כי השכר המוצע לדסה הוא 775 אלף יורו לעונה, בהצעה לשלוש שנים. ההצעה של מכבי תל אביב על פי אותם גורמים היא שכר של 425 אלף דולר, פלוס מענק של 150 אלף דולר בכל עונה עבור חידוש החוזה, רכישת הכרטיס למשך 5 שנים וקביעת תג מחיר למכירה של 1.5 מיליון יורו בכל סיום עונה.

דסה. ביקש ממכבי ת
דסה. ביקש ממכבי ת"א 800 אלף יורו לעונה (אריאל שלום)

החוזה לדסה הוא כמעט אותו חוזה לו זכה בזמנו איתן טיבי, שמסיים אותו העונה. כזכור, בתחילת העונה ביקש אלי דסה ממכבי תל אביב שכר של כ-800 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח.

בקיץ שעבר היה נדמה כי השוער פרדראג ראיקוביץ' עושה את דרכו הבטוחה למועדונים באירופה. לשוער הסרבי היה ביקוש על הנייר ומועדונים באנגליה, טורקיה וצרפת היו מוכנות לקבל את ראיקוביץ' בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה בהמשך, מהלך שלא יצא לפועל. עכשיו האינטרס של ראיקוביץ' ומכבי תל אביב דומה, כשבמכבי לא רוצים להכנס לשנה הבאה תחת עונת הסיום של השוער.

רבים מנסים למצוא לראיקוביץ' אכסניה חדשה, ומתברר שתג המחיר של 4.5 מיליון יורו גדול בשלב זה על מועדונים באירופה, אולי מהסיבה שראיקוביץ' לא הפך לשוער הראשון של נבחרת סרביה בפתיחת משחקי מוקדמות היורו. מספר קבוצות בדקו ועקבו אחרי השוער הסרבי, אבל הצעת מחיר של 4.5 מיליון יורו לא הונחה במשרדי מכבי תל אביב.

ראיקוביץ'. מספר קבוצות עקבו אחריו (דני מרון)
ראיקוביץ'. מספר קבוצות עקבו אחריו (דני מרון)

נכון לעכשיו הלחץ הוא על האלופה הישראלית, אשר כבר סיכמה עקרונית עם השוער היווני אנדראס יאניוטיס ובשלב זה ממתינה למכירה של ראיקוביץ'. בסביבת המועדון חוששים שככל שהזמן נגרר ואין מכירה, וקיימת המתנה מול השוער היווני, תג המחיר של ראיקוביץ' עשוי בסופו של יום לרדת למרות הקולות הנשמעים על התעניינות מוגברת בסרבי. המאמן ולאדן איביץ' שוקל להציב מחר בין הקורות נגד בני יהודה את שוער המשנה דניאל טננבאום.

עוד באותו נושא: אלי דסה, פרדראג ראיקוביץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי