בלבול: "ניצחון יקר בקרב על המקום ה-2. חיימוב השוער הראשון"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

אחרי שמכבי חיפה גברה בפעם השנייה העונה על ב"ש בטרנר ועלתה על חשבונה למקום השני, המאמן החמיא לכובש: "ויסמן נכנס טוב למשחק, שחקנים צריכים לדעות לעשות את השינוי". בכר: "לא היינו צריכים להפסיד"

(גודל טקסט)
מרקו בלבול נותר מושלם באצטדיון טרנר. אחרי שגבר על הפועל ב"ש בסיבוב השני, גם הערב (שני) מכבי חיפה ניצחה בבירת הנגב, הפעם 0:1 משער מאוחר של המחליף שון ויסמן ובכך הפכו הירוקים לראשונים שמנצחים פעמיים באצטדיון. 


לאחר המשחק אמר מרקו בלבול: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, במיוחד כי זה היה קרב חשוב על המקום השני. בחצי הראשון עוד היה שקול, היו מצבים לשני הצדדים, אבל בסופו של דבר במשחק פתוח עם קצב גבוה, ידענו להבקיע את השער ולשמור עליו. זה ניצחון יקר, בו גילינו נחישות ואופי ושימחנו את הקהל".


על שון וייסמן שהיה החילוף הראשון על אף שנכלל בסגל רק עקב היעדרות מוחמד עוואד: "הוא נכנס טוב למשחק ועשה מהלכים יפים. שחקנים צריכים לדעת לעלות מהספסל ולעשות את השינוי".



ויסמן. "שחקנים צריכים לדעת לעלות מהספסל ולעשות את ההבדל" (דני מרון)


ההחלטה לפתוח עם גיא חיימוב בשער ולא עם עומרי גלזר:
"אני בוחר את ה-11 שאני חושב שהם הכי טובים לאותו משחק או סיטואציה, כך אני נוהג גם בחילופים. חיימוב הוא השוער הראשון שלי והייתה לו הופעה טובה".


השימוש ב-VAR: "זו מערכת שעושה צדק. אני לא יודע אם הגיע לנו אדום או לא, אבל אני בעד ה-VAR. רואים שגם איתו לפעמים לשופטים קשה לקבל החלטות, אז קל וחומר שבעשירית שנייה קשה".


מנגד, הפועל באר שבע רשמה משחק שלישי העונה ללא ניצחון על מכבי חיפה וכאמור ירדה למקום השלישי בטבלה, מפגרת כעת בנקודה אחר הירוקים. המאמן ברק בכר אמר בסיום: "ברור שזה היה משחק מאוד משמעותי כי יש מאבק גם על המקום השני וגם על השלישי, אבל חבל שהפסדנו דווקא בבית פעמיים לאותה קבוצה. היום לא היינו צריכים להפסיד".



בנוסף, הייתה גם מחווה יפה של אוהדי הפועל ב"ש: לפני השריקה לפתיחת המשחק קראו יושבי היציע הדרומי לקשר הניגרי ובמשך כמה רגעים עודדו אותו בשירה אדירה. כזכור, אוגו הודיע על עזיבתו בתום העונה לאחר חמש עונות בבירת הנגב.


אוגו מודה לאוהדי הפועל ב"ש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי