הותר לפרסום: רומן הבראן הוא השחקן שהתהפך עם רכבו

רכבו של השחקן הזר שהתהפך
רכבו של השחקן הזר שהתהפך | דוברות המשטרה

רק לאחרונה אוגו ותמאש נעצרו בעקבות נהיגה בשכרות, אבל הבוקר התרחש מקרה נוסף: חלוץ מ.ס. מאשדוד עוכב לחקירה וטרם הוחלט אם ייעצר, לאחר שבסביבות 08:00 עלה על אי תנועה בצומת גן יבנה. השחקן שוחרר מהמעצר

(גודל טקסט)
נראה ששחקני ליגת העל פשוט לא לומדים. אירוע מצער נוסף נרשם הלילה (בין שני לשלישי), כאשר חלוץ מ.ס. אשדוד רומן הבראן התהפך עם רכבו, נמצא עם כמויות אלכוהול מותרות מהמותר ועוכב לחקירה במשטרת אשדוד.


מנהלי אשדוד יצאו בתיאום המשטרה לפגוש את הבראן, שבשלב הראשוני נחקר וההחלטה בנושא המעצר או המשך החקירה תתקבל על ידי המשטרה בהמשך. האירוע התרחש כאשר הצרפתי נהג דרומה בסביבות השעה שמונה בבוקר מכיוון צפון, עלה על אי תנועה והתהפך. נציין כי למ.ס אשדוד אין היום אימון ולאחר המקרה מ.ס אשדוד הודיעה: "קיבלנו את ההודעה על התאונה ולפני הכל אנו שמחים כי לא היו נפגעים באירוע. בשלב זה אנו עדיין למדים את פרטי המקרה ונעדכן בהמשך ככל שיהיו התפתחויות".


ממשטרת ישראל נמסר: "הבוקר, במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה על כביש 4 בצומת גן יבנה, שמע שוטר אגף התנועה קול רעש חזק והבחין ברכב פרטי שנסע מכיוון צפון לדרום, מתהפך ומסתובב מספר סיבובים על הצומת. מיד ניגש השוטר לסייע לנהג, אך זה יצא מהרכב באופן עצמאי כאשר הרכב הפוך על הגג, הוזמן צוות רפואי של מד"א אולם הנהג שהיה לבדו ברכב לא נזקק לטיפול רפואי. בוצעה בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף לנהג שהינו נתין זר מצרפת, ונמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 334 מ"ג לליטר אוויר נשוף. בשלב זה הנהג עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים והרכב פונה מהכביש".



רכבו של השחקן הצרפתי הבוקר (דוברות המשטרה)


רק בחודש האחרון נרשמו שני מקרים שונים הנוגעים לשחקנים זרים בליגת העל שנעצרו בין נהיגה בשכרות, כאשר גבריאל תמאש, הרומני של הפועל חיפה, נתפס כשהוא נוהג במהירות של 205 קמ"ש ומזה שבועיים נמצא במעצר ועוד קודם לכן היה זה ג'ון אוגו מהפועל באר שבע, שנעצר בפעם השנייה מאז הגיע לישראל על נהיגה בשכרות.


זוהי כמובן לא בעיה הנוגעת רק לזרים, הרי שבתחילת העונה נעצר גם יצחק אספה מועדון ספורט אשדוד שכעת מואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, הפקרה ושיבוש הליכי בחקירה בתאונה בה הלך לעולמו ארי נשר ז"ל. בסך הכל זוהי רק רשימה של אירועים מצערים וכואבים בעונה האחרונה, ביניהם גם הסתבכויותיו של אור אינברום שנדקר ברגליו ולאחר מכן נחשד בהתחזות בבית החולים מכיוון שהשתמש תעודת זהות של קרוב משפחה.



מאוחר יותר, שוחרר השחקן ממעצר לאחר שטען בחקירתו שנרדם על ההגה. לדבריו הוא שתה אתמול בלילה הלך לישון אצל חבר ורק בבקר עלה על ההגה. גרסתו נבדקת כעת על ידי המשטרה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי