אופה שוב מעוניינת בגוטליב, חשש לבקע אצל עידן כהן

גוטליב
גוטליב | דני מרון

בלם הפועל ת"א שכבר סיכם את תנאיו במועדון הרוסי בקיץ 2017 ובסופו של דבר נשאר בישראל, ביקש מראשי האדומים להשתחרר לחו"ל ומסתמן כי יעזוב תמורת כ-400 אלף דולר. קבוצה נוספת מרוסיה מעוניינת בשירותיו

(גודל טקסט)
ביולי 2017 אדי גוטליב כבר סיכם את כל תנאיו בקבוצת אופה הרוסית והודעות רשמיות על מעברו יצאו לתקשורת, אלא שמחלוקת בין המועדונים הובילה בסופו של דבר לפיצוץ העסקה והישארות הבלם בישראל. כעת, כך נודע לספורט1, האופציה שוב על הפרק וראשי האדומים נערכים בשנית למכירת הבלם לאופה, בתקווה שהפעם עסקה גם תצא אל הפועל.


לפני מספר ימים פרסמנו לראשונה כי גוטליב שיתף חלק מאנשי המועדון ברצונו לעבור לליגה הרוסית בקיץ ובימים האחרונים, כך אישרו במועדון, התעניינו לפחות שתי קבוצות בבלם. כאמור אחת מהן היא אותה אופה שכבר קיוותה לצרפו לפני כמעט שנתיים, כשהפעם הסכום בו גוטליב אמור לעבור יהיה מעט נמוך יותר, כ-400 אלף דולר לעומת כחצי מיליון יורו עליהם סוכמו בזמנו, לפני שהתגלו פערים נוספים שהובילו לפיצוץ. אופה, אגב, במקום ה-14 בליגה הרוסית המוביל למשחקי מבחן ובמרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום, כך שהיא בהחלט בסכנת ירידה כשנותרו שישה מחזורים לסוף העונה.


בהפועל תל אביב הבהירו כי רוב הסיכויים הם שאדי גוטליב לא ימשיך בעונה הבאה וכבר בקיץ יימכר על פי בקשתו. בקבוצה מבקשים להכשיר במקום גוטליב את הבלם רז שלמה, שבמועדון סבורים כי הוא הכישרון הגדול ביותר הצומח במתחם חודורוב ויהיה בלם העתיד של הקבוצה לשנים רבות.



אולי הקיץ המעבר לרוסיה ייצא לפועל. אדי גוטליב (אודי ציטיאט)



עוד בהפועל ת"א, לאחר שפורסם אתמול שעידן כהן ייצא להתרשמות בלוס אנג'לס FC מליגת ה-MLS מסתבר שלמגן יש חשש לבקע ולא ישחק בשבת. רק לאחר מספר ימי מנוחה יוחלט אם הוא יוכל להמשיך לשחק לפני הנסיעה לארה"ב. מי שאמור להחליף אותו הוא עבדי פרחאת או אוראל דגני.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי