שי ברדה: "היום ראינו רק 70% ממה שהיקה יכול לעשות"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה החמיא לאלבני שכבש את שערו הראשון בקבוצה וגם השלים צמד ב-2:3 על הפועל חדרה: "נוטים לשפוט כאן שחקנים מהר מדי. אנחנו מוכנים לגמר הגביע". ניסו אביטן: "נתנחם באיך שנראינו במחצית השנייה"

(גודל טקסט)

אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון, מתוכם ארבעה בפלייאוף העליון ולמעשה ללא נקודה אחת מאז העפילה לגמר הגביע, מכבי נתניה הצליחה להשיג ניצחון עם 2:3 קשה על הפועל חדרה. שי ברדה דיבר בסיום המשחק על הניצחון המיוחל שקירב את הקבוצה לאירופה.

ההבדל בין המחציות הוא סיפור העונה של מכבי נתניה: "אני לא כל כך מסכים, אני חושב שמחצית ראשונה שיחקנו בצורה יוצאת מגדר הרגיל. במחצית השנייה לא חילקנו כוחות נכון. היו הרבה שחקנים שקיבלו 90 דקות בפעם הראשונה אחרי הרבה זמן. אני נוטה לקחת את התירוץ שהם התעייפו, אבל אני חושב שזה נקודות חשובות מאוד. מכבי נתניה חיה, נושמת, בועטת ומחכה לגמר מצד אחד, ומצד שני מחכה להפועל באר שבע".

גמר הגביע לא מבטיח העפלה לאירופה: "נכון. אנחנו מנסים לשדר כמה שאפשר שעד ה-15 למאי אנחנו צריכים לשחק עוד חמישה משחקים בפלייאוף ולעשות את זה לפחות כמו במחצית הראשונה של היום. זאת קבוצה שאתה כל הזמן מוצא דברים לעבודה עליהם. הכנסנו את היקה לעניינים, אני מקווה שנגד באר שבע נשחק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה".

ברדה.
ברדה. "מקווה שנשחק נגד באר שבע כמו במחצית הראשונה היום" (דני מרון)

יחמיר היקה פרע את השטרות לאחר שספג הרבה ביקורות: "בסופו של דבר, אנחנו נוטים לשפוט מהר שחקנים מבלי לדעת מה קורה איתם. זה שחקן ששיחק ב-MLS, בשווייץ. המשחק האחרון שלו היה בספטמבר, הכנסנו אותו לעניינים ולפעמים אתה לוקח בחשבון שיהיה לו דקות פחות טובות. הוא שחקן אדיר, היום ראינו 70% מהיכולת שלו ואני שמח שהוא הבקיע פעמיים".

המאמן המפסיד ניסו אביטן היה מאוכזב, בעיקר בגלל שקבוצתו הצליחה לצמק פיגור של שלושה שיערים לשער אחד בלבד אך לא השיגה את שער השוויון בדקות הסיום: "זה לא מספיק מבחינת התוצאה, אבל אני חושב שאלה היו שתי מחציות שונות לחלוטין. חבל שנראינו ככה בחצי הראשון. זה מאכזב, לנו חשוב להיראות טוב. המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, נתנחם באיך שנראינו בשנייה".

גם נגד בני יהודה קרה אותו מקרה: "אם הייתי יודע מה הגורם הייתי מתקן את זה. אנחנו חושבים על פיתרונות ומנסים להבין למה זה קורה לנו, עובדתית זה קורה, אני לא תמיד יודע למה. גם השחקנים ממש לא רוצים שזה יקרה, מתכוננים טוב מנסים מאוד. ננסה למצוא פיתרונות".

אביטן.
אביטן. "הפלייאוף העליון נתן שקט, אבל עדיין רוצים לעשות תוצאות טובות" (אודי ציטיאט)

אין הישג ממשי להילחם עליו: "זה לא קשור, אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו כל הזמן. אנחנו צריכים להיראות טוב ואנחנו רוצים תוצאות טובות. מבחינתנו ההישג האדיר להיות בפלייאוף העליון נתן הרבה מאוד שקט, אבל עדיין אנחנו רוצים לעשות תוצאות טובות".

חביב אוחיון שיחק בגלל השיקולים בחוזה: "אני אומר את זה כל הזמן – אוסטין הוא השוער הראשון שלנו ויישאר איתנו גם בעונה הבאה, כך שזה ברור מבחינתי. חביב שוער צעיר ומוכשר, הוא נראה נהדר באימונים וזה מתסכל לספוג שלושה שערים. אין הרבה הזדמנויות לתת דקות משחק לצעירים וחביב מרוויח אותם ביושר, בלי קשר לסעיף כזה או אחר. אנחנו רוצים לבחון מי ימשיך איתנו בעונה הבאה, מי מוכשר למי יש פוטנציאל, היום נתנו דקות לשחקן נוער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי