מנספורד זעם על הכרוז: "אל תבקשו שחקנים בעונה הבאה"​

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | דני מרון

מנכ"ל מכבי ת"א הגיב בכעס לקריאות "לנו יש את הגביע": "ככה הורסים את היחסים בין המועדונים". צ'יבוטה ירד בצעקות לחדר ההלבשה. אבוקסיס: "ב-11 שחקנים עוד נתנו פייט, ההרחקה הוציאה לנו את האוויר"

(גודל טקסט)

בגביע מכבי תל אביב אמנם הפסידה לבני יהודה, אבל בליגה היא עדיין בלתי מנוצחת עם 0:2 על הזהובים הערב (שלישי) שהגדיל את הפער מהמקום השני ל-29 וקירב אותה לעונה היסטורית. לא רק ההפסד העציב את שחקניו של יוסי אבוקסיס: מאוויס צ'יבוטה ירד זועם בצרחות לחדר ההלבשה והתלונן על נהמות מצד הקהל של מכבי כלפיו. בנוסף, אנשי אצטדיון המושבה טוענים לוונדליזם מצד אוהדי מכבי ביציע המזרחי שריססו כתובות נאצה ושברו זכוכית הפרדה בין היציעים.

אנשי מכבי, מצידם, כעסו על הכרוז של בני יהודה, שלטענתם התגרה קצת במכבי ואמר דברים כמו "לנו יש את הגביע". מנספורד פנה לראשי הקבוצה ואמר: "ככה מקלקלים את היחסים בין המועדונים. זו התנהגות לא מכובדת. אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה".

את המאמן ולדימיר איביץ' עניינה בעיקר היכולת של שחקניו: "הגיע לנו הניצחון היום, הגיעו לנו שלוש נקודות. היו לנו הרבה הזדמנויות, שיחקנו כדורגל התקפי וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. נקמה על חצי הגמר? אני לא מרגיש נקמה, אנחנו רוצים לנצח כל משחק. ניצחנו אותם פעמיים לפני חצי הגמר, אנחנו רוצים לנצח וזאת המטרה שלנו עד סוף העונה".

איביץ'.
איביץ'. "אני לא מנסה לפסוק אחרת מהטענה של השופט" (דני מרון)

ה-VAR ששלל את השער של דוידזאדה אחרי הפנדל ההזוי של אצילי: "זאת ההחלטה של השופט, אני לא מנסה לפסוק אחרת מהטענה שלו".

איך שומרים על רמה כזאת: "השחקנים שלי מקצוענים, הם יודעים את העבודה. משחק אחרי משחק, להילחם ולנצח את המשחק. התחלנו את העוינה עם הפילוסופיה הזאת וננסה לסיים אותה איתה".

על השוער המחליף דניאל טננבאום: "טננבאום שוער מצוין, אני מרוצה מהמשחק שלו".

יונתן כהן.
יונתן כהן. "כל אחד רוצה להוכיח את עצמו לעונה הבאה" (דני מרון)

כובש שער הניצחון יונתן כהן אמר: "בליגה וגם בגביע יש לי הרבה שערים נגד בני יהודה וזה נחמד. תמיד כיף לכבוש, שמח שניצחנו".

"אנחנו ספורטאים מקצוענים, מתאמנים חזק ויש לנו הרבה מטרות, גם קבוצתיות וגם אישיות, אני שמח שאנחנו מביאים את זה לידי ביטוי על המגרש".

חושבים על העונה הבאה: "כל אחד רוצה להוכיח את עצמו גם לעונה הבאה, אבל כרגע מתרכזים קודם כל במטרות של הקבוצה. אנחנו באים מרוכזים לכל משחק ורוצים לנצח. הלוואי שנסיים את העונה בלי הפסד".

אבוקסיס עם עוזריו.
אבוקסיס עם עוזריו. "ננצח או נפסיד, המטרה היא להגיע בכושר טוב לגביע" (דני מרון)

בצד השני, יוסי אבוקסיס היה מאוכזב: "על השיפוט אין לי טענות, אני חושב שהשופט היה מצוין חוץ מהעבירה הראשונה שלא היתה עבירה של צהוב. חבל, כי היינו במשחק חזק עד ההרחקה של מורי ומאותו רגע היתה ירידה. במחצית השנייה היו להם כמה מצבים, וב-10 שחקנים קשה נגד מכבי ת"א".

"השחקנים שלנו נלחמו ב-10 שחקנים מול מכבי וזה לא פשוט", הוסיף מאמן בני יהודה, "מגיע להם כל הכבוד על המחצית השנייה. ניסינו, לא הגענו למצבים. הכותרת של כל המשחק היא קבלת החלטות, שלא היתה טובה. אבל זה חלק מהמשחק ונשפר את זה בהמשך".

הכרטיס לאירופה דרך הליגה מתרחק: "המאבק בליגה תמיד קשה והוא ימשיך להיות קשה. אנחנו נראים טוב בפלייאוף וככל עוד היינו 11 מול 11 נתנו פייט מול מכבי, ההרחקה הורידה לנו את כל האוויר. גם אם ננצח וגם אם נפסיד, צריך להגיע בכושר טוב לגמר הגביע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי