מסתמן: שלומי אזולאי יעזוב את הפועל חיפה בסיום העונה

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | אריאל שלום

הקשר שמחלים מפציעה והגיע רק בחודש ינואר מהירוקים, צפוי לעזוב כשחוזהו ייגמר בסיום העונה. ההכנות לסכנין נמשכות, ורמוט יחזור לאימונים לאחר שבוע מנוחה, דילמוני חזר להתאמן

(גודל טקסט)
הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין תחת המאמן החדש, חיים סילבס. בשבוע האחרון מרגישים בקריית חיים רוחות של שינוי מסביב למועדון, והשחקנים מקווים לרשום ניצחון בכורה תחת המאמן הטרי שיבטיח את ההישארות בליגה לאחר 3 חודשים ללא ניצחון.


סילבס הבהיר באימונים האחרונים כי הוא אינו מתעסק בעונה הבאה ויתחיל לעשות זאת רק בסיום העונה. בכל מקרה נראה כי מי שלא יהיה חלק מהקבוצה הוא הקשר שלומי אזולאי.


האחרון הגיע עם הרבה ציפיות בחודש ינואר מהיריבה העירונית, אך לא הצליח להתאקלם בקבוצה גם מכיוון שנעדר במשך תקופה ארוכה בגלל ניתוח בתוספתן. "שלומי שחקן מוערך, אבל לא נראה שהוא התאקלם מקצועית ולכן הוא לא יישאר" אמרו גורמים במועדון.



גילי ורמוט יחזור לאימונים היום (מאור אלקסלסי)


מבחינה מקצועית, טרם נקבע ההרכב שיפתח במשחק ונראה שהמאמן מתלבט במספר עמדות. בשלב זה נראה כי לירן סרדל יפתח כמגן שמאלי וזאת למרות שחן דילמוני הפתיע אתמול וערך אימון חלקי. גם שון גולדברג פצוע ולמרות שניסו להכשירו עדיין המגן מרגיש כאבים וייעדר מהמשחק. מי שעוד יחזור לאימונים היום הוא הקפטן גילי ורמוט שזכה למנוחה של שמונה ימים בכדי להוריד את העומס ורק סמוך למשחק יחליטו בצוות המקצועי לגבי ההרכב במשחק הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי