דיווח בדרום אפריקה: מסיללה יודיע על פרישה מכדורגל

תומאס מולר, פיטר מסיללה
תומאס מולר, פיטר מסיללה | Gettyimages

המגן השמאלי ששיחק עם הירוקים בליגת האלופות וזכה בשתי אליפויות נוספות ואף בלט בנבחרת דרום אפריקה, לא שיחק כבר שנה מאז הופעתו האחרונה בקייזר צ'יפס המקומית ומתרכז בעסקים. מקרובו: "מוזר שעדיין לא הכריז"

(גודל טקסט)
אוהדי מכבי חיפה בוודאי יעלו חיוך כשיזכרו בו. המגן השמאלי מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, ששיחק בקבוצה בין השנים 2007 ו-2012 וזכה איתה בשתי אליפויות ואף שיחקה עם הירוקים בליגת האלופות – צפוי לפרוש מכדורגל בסיום העונה. מקורב לשחקן אמר: "מוזר שהוא עדיין לא הכריז על כך למען האמת".


המגן השמאלי שבעוד עשרה ימים יחגוג את יום הולדתו ה-34, סבל מפציעות לאחרונה, לא מצא קבוצה חדשה לאחר שעזב את קייזר צ'יפס בשנה שעברה ומשחקו האחרון היה בדיוק לפני שנה נגד גולדן ארואס. במקור נכתב שהוא שהוא לא ממש התאמץ למצוא קבוצה חדשה ומבלה יותר זמן עם המשפחה ומתרכז בעסקים.


מסיללה הגיע לישראל בקיץ 2007 והצטרף למכבי חיפה מהקבוצה בנוני פרמייר. הוא נכנס לנעליו הגדולות של אדורם קייסי והפך לשחקנים האהובים ביותר בירוק. מסיללה שילב כושר גופני מצוין, תמיכה בהתקפה ויציבות הגנתית. בעונת 2009/10, דווקא העונה בה הקבוצה פספסה את האליפות במחזור האחרון להפועל ת"א בשל שיטת הקיזוז, סיים כמלך הבישולים של הקבוצה עם 13 שערים.  במכבי חיפה רשם 112 משחקי ליגה.



פיטר מסיללה עוצר את מסי (Gettyimages)


לשחקן פרק מפואר גם במדי הנבחרת בה רשם 51 הופעות. הוא שיחק במונדיאל הביתי ה-2010 ואף בישל את שער הניצחון כזו גברה 1:2 על צרפת. השחקן היה קרוב לחתימה בלסטר האנגלית אך בסופו של דבר נשאר במועדון מהכרמל ובאוגוסט 2011 הושאל לחטאפה שם לא השתלב ורשם 12 הופעות ליגה בלבד. מאז קיץ 2012 חזר למולדתו ושיחק בקבוצת קייזר צ'יפס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי