ניסו אביטן: "בעונה הבאה נראה הפועל חדרה שונה לגמרי"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

המאמן שכבר הודיע שיישאר בקבוצה בשנה הבאה דיבר ב-103FM על הפלייאוף העליון: "שוברים את הראש לתקן את זה", הסגל: "ךלפחות 50% מהשחקנים ילכו" ושאלת מיליון הדולר: "מקווה שבעוד 3 שנים חדרה תהיה בליגת העל"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה הישג מדהים כשהעפילה לפלייאוף העליון בסיום העונה הסדירה, אבל מאז היא מתקשה לשחזר את היכולת שלה וניצחה רק פעם אחת. אתמול (שלישי) היא הפסידה 3:2 למכבי נתניה, ושוב עולים הקולות שאולי הפלייאוף העליון הוא לא המקום לקבוצה בסדר גודךל של חדרה.

המאמן ניסו אביטן התראיין הערב לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על התחושות לאחר ההפסד: "אני לא מאושר, אני לא יכול להיות מרוצה כשאנחנו מפסידים. אנחנו תמיד פותחים רע את המשחק ובמחצית השנייה מגיעים ביכולת אחרת לחלוטין, מנסים להבין מה גורם לזה".

היכולת בפלייאוף העליון: "ההישג שלנו ענק, אבל מכבי נתניה ניצחו אתמול בפעם הראשונה בפלייאוף העליון ומאזן הנקודות שלנו אותו דבר. להגיד שזה גדול עלינו? בוודאי שקשה יותר נגד הקבוצות החזקות, אבל אני מעדיף להיות בתחתית הפלייאוף העליון מאשר בראש התחתון".

אביטן.
אביטן. "מעדיף להיות בתחתית הפלייאוף העליון מאשר בראש התחתון" (דני מרון)

"יש פה בעיה", הוסיף אביטן, "אנחנו מגיעים למצב שבדקה ה-20 אנחנו בפיגור של 2:0 וזה קורה לנו יותר מדי פעמים. שוברים את הראש לראות איך מתקנים את זה".

הסגל שלא יישאר אחרי הקיץ: "מרבית השחקנים שלנו זה לא תלוי בנו אם ישארו או לא כי יש לנו לא מעט מושאלים. מנסים לסכם עם כמה שיותר שחקנים ולשמור על שלד הקבוצה, וזה לא יהיה פשוט כי שחקנים יחזרו לקבוצות שלהם או שקבוצות אחרות יציעו יותר כסף. אני מאמין שבעונה הבאה נראה הפועל חדרה שונה".

השוער המחליף חביב אוחיון: "אוחיון מציג יכולת נהדרת באימונים, היו לו גם דקות נהדרות אתמול, אני חושב שהיה לו חלק רק בשער השלישי. בשני הראשונים שגינו כקבוצה. זה ילד עם המון פוטנציאל שחסרות לו דקות משחק, אוסטין אג'ידה הוא עדיין השוער הראשון שלנו. אני רוצה לתת הזדמנות לשחקנים לראות אם הם מתאימים. אנחנו נדון עם מכבי ת"א מי השחקנים שאנחנו רוצים שיישארו איתנו שהם יכולים להשאיל לנו, ומהסיבה הזאת אני רוצה לראות יותר את חביב".

חביב אוחיון.
חביב אוחיון. "ילד עם פוטנציאל, אני רוצה לראות אותו יותר" (אודי ציטיאט)

זרם הפניות מקבוצות אחרות נעצר בגלל חוסר ההצלחה בפלייאוף: "זרם הפניות נעצר ברגע שקיבלתי החלטה שאני נשאר בחדרה. אני לא מתייחס לקבוצות ספציפיות, ברמת העיקרון יש פה מצב שבחודש אפריל כמעט כל הקבוצות כבר סגורות עם מאמנים לעונה הבאה. אני הייתי צריך לקבל החלטה עקרונית אם אני רוצה להישאר ולעשות עוד שנה בהפועל חדרה".

"אם הייתי הולך לקבוצה אחרת, לא היתה עליי זכוכית מגדלת? גם ראשי המועדון מבינים מי אנחנו, השנה היה מקרה קיצון. מתחנו את היכולת לגבהים שיהיה קשה לשחזר. אנחנו בונים את הקבוצה מחדש, לפחות 50% מהשחקנים יתחלפו כי ככה זה עם קבוצות כמונו. גם ההצלחה גורמת לשחקנים ולקבוצה להיות יותר יקרה. התקציב יהיה יותר גדול, אבל זה לא אומר כלום. מהרגע שהחלטתי שאני נשאר בחדרה הדרך היתה קצרה להודיע על כך, המועדון התחייב שאנחנו נבנה סגל, נגדיל את התקציב ושמתקן האימונים שלנו ישרת רק את הקבוצה הבוגרת".

האם בעוד שלוש שנים חדרה תהיה בליגת העל: "זאת שאלת מיליון הדולר. אני מקווה שכן, כיף לראות שכדורגל לא מגיע רק לקבוצות מהערים הגדולות אלא חוזר לפריפריה. אני מקווה שאהיה מאמן בליגת העל בעוד שלוש שנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי