המטרות של מכבי חיפה: מגן שמאלי, קשר אחורי ופליימייקר זרים

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

במועדון אומנם מחכים לסיום העונה כדי להתחיל להכין את הסגל לעונה הבאה, אבל אנשי הסקאוטינג החלו לחפש חיזוק ב-3 עמדות. עוואד יחזור לאימונים וצפוי להיות כשיר למשחק נגד בני יהודה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה חגגו את הניצחון על הפועל באר שבע והיו מאוד מרוצים מהחזרה למקום השני, אבל מבינים כי טרם הסתיימה העבודה ולכן המשחק הקרוב מול בני יהודה הופך להיות משמעותי לא פחות מהניצחון בטרנר.

המאמן מרקו בלבול שוחח עם השחקנים והסביר כי רוצה שישמרו על דריכות כמו שעשו בשתי הניצחונות האחרונים. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן ימשיך עם הרכב זהה לזה שניצח את באר שבע, כרמי גרשון צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקומו של אטיין ריינן המורחק.

בכרמל מקווים לראות את מוחמד עוואד חוזר לסגל. החלוץ נעדר מ-2 המשחקים האחרונים בעקבות פציעה ולאחר בדיקה התברר כי הוא סובל מקרע קטן, אך יחזור לקראת סוף השבוע לאימונים מלאים.


מוחמד עוואד עשוי לחזור לסגל (מאור אלקסלסי)

בינתיים, צוות הסקאוטינג של מרקו בלבול החל לעבוד לקראת העונה הבאה ובעיקר בוחן שחקנים זרים. לאחרונה נערכו מספר פגישות בין הצוות המקצועי ואנשי הסקאוטינג, במהלכה סוכמו המטרות של הקבוצה לקיץ: מגן שמאלי, קשר אחורי ופליימייקר. הירוקים ינסו למצות את האופציות בשוק השחקנים הזרים, אך לא פוסלים החתמת ליגיונרים. 

שמות כמו טאלב טוואטחה, אלמוג כהן, בירם כיאל, ניר ביטון, ביבראס נאתכו ותומר חמד עלו לא פעם בשיחות פרטיות אך הדרך לעסקה ממשית עדיין רחוקה. במועדון סיפרו כי העמדות האלו רלוונטיות בתנאי שארנסט מאבוקה, גורג' מנדגק וקרים פריי ימשיכו בחיפה.

במידה והירוקים לא יגיעו להסדר עם איסטנבול בשאקשהיר לגבי האופציה של פריי, תיבחן האופציה של זר בעמדת הכנף. "נכון שישנן שיחות וצוות הסקאוטינג עובד על שמות אבל המטרה זה להגיע לאירופה ובהתאם לכך לבנות את הקבוצה" אמרו במועדון.


הירוקים ינסו להגיע להסדר עם איסטנבול בשאקשהיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי