וודוץ, בריהון וכחילה בתמונת ההרכב, קלינגר יחזור לקווים?

טל כחילה
טל כחילה במדי בית"ר ירושלים | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שב בהדרגה וייתכן שבשבת בקריית שמונה (20:15 בספורט4) ישוב להדריך את חניכיו, ביניהם בניון שצריך להחליט אם להחליפו ככל הנראה ברוני לוי. לאור הבטחת ההישארות, שחקני משנה בסגל יפתחו?

(גודל טקסט)

כשנותרו שלושה משחקים בלבד לסיום העונה ולאחר שהבטיחה את הישארותה בליגה, תגיע בשבת בית"ר ירושלים למשחק חוץ נגד עירוני קרית שמונה (20:15, ישיר בספורט4). המאמן ניר קלינגר, שחזר לאימוני הקבוצה באופן הדרגתי בשבועות האחרונים ואתמול (רביעי) גם נכח במשחק הראווה שקיימה בית"ר לחנוכת האצטדיון בבית שמש, צפוי לחזור ולעמוד על הקווים לראשונה מאז אושפז בשל אירוע לבבי לפני קצת יותר מחודש.

קלינגר יקבל החלטה סופית ביום שישי ולאחר התייעצות נוספת עם רופאו, אך נכון לעכשיו מסתמן שאם לא יקרה שום דבר דרמטי, זה יהיה משחק החזרה של המאמן. עד כה לא שוחחו ראשי הקבוצה עם קלינגר בנוגע לעתידו ומי שאמור לקבל את ההחלטה הסופית הוא המנהל המקצועי החדש, יוסי בניון, שבשני המשחקים הקרובים ישחק תחת המאמן שהוא צריך להחליט על עתידו. נכון לעכשיו, רוב הסיכויים שקלינגר לא ימשיך ורוני לוי, המועמד הראשי לתפקיד, ימונה למאמן הקבוצה לעונה הבאה.

"זו אכן סיטואציה מעט מוזרה", אמר גורם בבית"ר ירושלים. "יוסי משחק תחת מאמן שהוא (בניון, ר"ב), צריך להחליט אם ימשיך בבית"ר או לא. מדובר בשני אנשים בוגרים ושניהם מקצוענים שיודעים לכבד אחד את השני, כך שלא צריכות להיות כאן בעיות מיוחדות", הוסיף הגורם.


קלינגר כנראה חוזר לקווים, בניון עדיין תחתיו (עדי אבישי)

מבחינת ההרכב, נראה שקלינגר ועוזרו ניסן יחזקאל, שהדריך את הקבוצה במשחקים האחרונים, יתנו הזדמנות למספר שחקנים שלא זכו לדקות משחק רבות בתקופה האחרונה, כמו החלוץ מיחאיי וודוץ, הקשר יעקב בריהון והבלם טל כחילה. מי שבספק למשחק הוא הקשר מאור בוזגלו, שנמצא בשלבי החלמה סופיים מהפציעה ברגלו ורק היום או מחר יוחלט אם יכלל בסגל או לא. כפי שפורסם בספורט1, נקבעה לבוזגלו פגישה עם יוסי בניון, כדי לדון בעתידו ובהארכת חוזהו לעונה נוספת בבית"ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי