בהפועל ת"א דחו את השמועות: "אף אחד לא דיבר עם מימר"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

בצל ההכנות למשחק נגד הפועל חיפה (שבת 20:30). במועדון דחו את השמועות על פנייה למאמן המפוטר מהפועל חיפה. מאמן הכושר ג'ורדן סעדה יצטרף, נחשפו פרטים נוספים אודות השינויים שמתכננים הבעלים לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק החוץ נגד הפועל רעננה ביום שבת. במועדון מרגישים בצורך של השחקנים לסיים את העונה, בעיקר בשל האמירות היוצאות מכיוון ההנהלה על שינוי חשיבה מקצועי וחוסר הבהירות בתמונת הסגל לקראת העונה הבאה. 


בישיבת דירקטוריון שנערכה לפני שלושה שבועות, התקבלה החלטה משותפת של ארבעת הבעלים להעניק את סמכויות הרכש לאחים איציק ושרון ניסנוב ולהפקיע מידי של המאמן קובי רפואה את נושא הרכש והשינויים בסגל. 


נכון לעכשיו מלבד שרון ניסנוב בשיחות כלליות איש בהנהלת הפועל תל אביב לא יוצר קשר עם המאמן ואין שום שיחות או החלפת אינפורמציה לגבי המהלכים המתוכננים לקיץ הקרוב. רפואה עצמו הכין תכנית בה גיבש את החזון שלו לשנות את פני הקבוצה, אך עדיין לא העביר אותה לאיש לנוכח שינוי הכיוון, ולמקורביו אומר בשיחות פרטיות שלמרות מהלכי ההנהלה הוא לא מתכוון להתפטר ואת מה שיש לו להגיד, הוא יגיד רק לבעלים



"אף אחד לא פנה לשרון מימר" (Bola Studio)


"המאמן יאמן את השחקנים שיעמידו לרשותו בקיץ ודעתו תיכלל בשיקולים" נמסר מגורם בכיר במועדון. בימים האחרונים עלו שמועות כאלה ואחרות על שיחות עם המאמן המפוטר של הפועל חיפה, שרון מימר, אך בהנהלת מיהרו להכחיש: "קובי רפואה הוא המאמן של הפועל תל אביב. אף גורם מטעם המועדון או מקורביו לא דיבר עם שרון מימר".


בצוות המקצועי ייתכנו שינויים נוספים מסביב למאמן, אך עוזרו דן רומן ימשיך בעונה הבאה. נכון לעכשיו מסתמן שהצעד הראשון של הנהלת הפועל תל אביב יהיה להבטיח את הישארותו של קאיו אלבס הברזילאי בקבוצה. עידן כהן, שאמור לצאת למבחנים בלוס אנג'לס ואדי גוטליב שמתקרב לאופה הרוסית צפויים לעזוב. הקשר רמזי ספורי חלה בשפעת ומסתמן שאם לא יחלים עד האימון מחר הוא לא ישחק בשבת.



בנושא אחר, הפועל תל אביב בראשותו של המאמן קובי רפואה למינתה מאמן כושר נוסף לצידו של עופר דורון ומדובר בג'ורדן סעדה. סעדה היה בעבר שוער בבני יהודה ואימן במחלקות הנוער של המועדון משכונת התקווה, זאת במסגרת השינויים המקצועיים בקבוצה כשנכון לעכשיו ממתינים לפגישה בין ראשי המועדון האחרים ניסנוב לקובי רפואה כדי לגבש סגל ראשון.



ג'ורדן סעדה יצטרף לצוות המקצועי של הפועל תל אביב. קובי רפואה, דן רומן ועופר דורון (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי