הבראן הבהיר כי ברצונו לשחק, באשדוד מתלבטים בינו לבין דוד

שחקני אשדוד מאוכזבים
שחקני אשדוד מאוכזבים | דני מרון

במועדון נערכים למשחק התחתית נגד מכבי פ"ת במושבה (שבת, 20:10, שידור ישיר בספורט1) בו האחרות יודעת כי היא חייבת לקחת את מלוא הנקודות. לינגאנה תורגל על חשבון אווסו, טרם הוחלט אם הצרפתי ימשיך בהרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד יוצאת מחר לאצטדיון המושבה למשחק ההזדמנות האחרונה לשמור על הסיכוי לשרוד בליגת העל נגד מכבי פתח תקווה. צוות המאמנים אבי בוחבוט ומשה אוחיון החדירו בשחקנים אמונה כי המשימה אפשרית והביאו סיפורי הישרדות מהעבר של המועדון כמו גם כישלונות של הקבוצה והעבירו לשחקנים את הדרך לבחור בהשגת הנס הספורטיבי.

ערב המשחק הפער בין אשדוד שמתחת לקו האדום למכבי פתח תקווה שמעליה הוא חמש נקודות. גורם במועדון אמר: "לא צריך מחשבים ופנקסים לקראת מכבי פתח תקווה. הפסד יוריד את אשדוד ליגה כבר מחר בערב וגם תוצאת תיקו היא שווה להפסד. רוצים לחזור הביתה עם חישובי תקווה וניצחון במגרש המושבה שאינו מאיר לנו פנים העונה".


מ.ס. אשדוד אולי בהזמנות האחרונה תנסה להיאבק על המקום בליגה (לירון מולדובן)

החלוץ הצרפתי רומן הבראן שהיה מעורב בהתהפכות רכבו באמצע השבוע ובדמו נמצא אלכוהול מתאמן בהתלהבות גדולה והבהיר לחבריו ולצוות האימון כי הוא כשיר לשחק. ההחלטה בנושא תתקבל רק מחר באספת השחקנים לפני היציאה למשחק. אם הבראן לא יפתח אמור דין דוד שסיים עונש הרחקה בשל שני כרטיסים צהובים להחליפו. באימונים תורגל איסו לינגאנה על חשבון ליאונרד אווסו בקישור משחק ממנו ייעדר הקשר יובל יעקובוביץ' המורחק באדום.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, יובל שפונגין, עובידה חאטב, ניר ברדע, גיל כהן, איסו לינגאנה, רועי גורדנה, בנצי מושל, דן ביטון, רומן הבראן (דין דוד), שגיב יחזקאל.


עשוי לפתוח בהרכב. רומן הבראן (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי