אחרי יותר מחודש, קלינגר חוזר למשחקי בית"ר ירושלים

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן שנעדר בשבועות האחרונים זכר לאימון בו חש ברע, יעמוד על הקווים בקריית שמונה ויצטרך להסתדר עם סגל חסר (שבת, 20:15 בספורט4). במועדון מתכננים את משחק הפרישה של בניון ויוזילו את מחירי הכרטיסים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תגיע מחר בהרכב חסר למשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה (החל מ-20:15, ישיר בספורט4), אולם עם חיזוק על הקווים. המאמן ניר קלינגר ישוב לנהל את משחקי הקבוצה אחרי חודש וחצי של היעדרות, אחרי שהקבוצה כבר הבטיחה מעשית את הישארותה והוא היה מי שהכין במהלך השבוע את השחקנים למשחק.

כאמור הירושלמים יגיעו בסגל חסר, כך שקלינגר יחסר את דוד קלטינס ושמואל שיימן המוצהבים, כאשר גם אנטואן קונטה, עידן ורד ומיקי סירושטיין הפצועים לא נכללים בסגל. עידן ורד שסובל מפגיעה בכף הרגל, קיבל בשבועיים האחרונים מנוחה מוחלטת וטיפולים ובימים הקרובים הוא יקבל החלטה האם לעבור ניתוח או להמשיך בטיפולים ומנוחה כדי להחלים. בכל מקרה וכפי שכבר פורסם, ורד לא צפוי לחזור לשחק העונה.

לצד ההכנות למשחק בקרית שמונה, ממתינים בבית"ר לתוצאות המחזור, כדי לראות האם ניתן יהיה להזיז את משחק הבית נגד מ.ס.אשדוד, משחק הפרישה של יוסי בניון, מיום שבת ליום ראשון. כבר עתה מתכננים בבית"ר מחירי כרטיסים מוזלים במיוחד, כדי למלא את טדי לכבודו של הקשר שתולה את נעליו ופורש ממשחק פעיל.


בניון. כבר עם הראש במשחק הפרישה שלו (אודי ציטיאט)

בבית"ר כבר החלו לעסוק גם בנושא בניית סגל השחקנים לקראת העונה הבאה והראשון שצפוי להצטרף הוא המגן שי קונסטנטין, שסיכם עקרונית את תנאיו בבית"ר לשלוש שנים, אולם עד כה אין הסכמות בין בית"ר לבני יהודה על גובה התשלום שיועבר על המגן שמסיים את חוזהו במדי הכתומים בסיום העונה הנוכחית. המגעים בין המועדונים עדין מתנהלים ואם לא תהיינה הסכמות, תצטרך הוועדה למעמד השחקן להכריע את גובה הסכום שתקבל בני יהודה עבור השחקן.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אור זהבי, טל בן חיים, טל כחילה, עוז ראלי, אופיר קריאף, גדי קינדה, יוסי בניון, יעקב בריהון, פרד פלומיין, מיחאיי וודוץ (אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי