צפו: סכנין על סף ירידת ליגה אחרי 2:1 בדוחא להפועל חיפה

שחקני סכנין בסיום
שחקני סכנין בסיום | bola studio

מתן חוזז (40) ובן אז'ובל (71) כבשו לאורחת, מוחמד גדיר השווה זמנית (64). שחקניו של אלדד שביט המצויים במקום האחרון בטבלה, זקוקים לנס בשני מחזורי הסיום כדי לשרוד בליגת העל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין זקוקה לנס של ממש כדי לשרוד בליגת העל. כרגע היא נראית בדרך הבטוחה ללאומית אחרי 12 שנים. למען האמת, אם לשפוט לפי משחקה הערב (שבת), הרי שהיא הרוויחה את הירידה המוצדקת הזאת במו רגליה.


שחקניו של אלדד שביט נותרו כרגע עם סיכוי תיאורטי בלבד להבטיח עוד עונה בליגה הבכירה אחרי הפסד ביתי 2:1 להפועל חיפה, וזאת בערב שבו תוצאות המשחקים המקבילים בתחתית, היו לטובתה. מתן חוזז העלה את הפועל חיפה ליתרון בדקה ה-40 בבעיטה מהאוויר,


מוחמד גדיר נתן תקוות כשכבש שער שוויון בדקה ה-64, אבל בן אז'ובל החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-71, והעניק לחיים סילבס שלוש נקודות בהופעת הבכורה שלו על הקווים, ובתוך כך גם הבטיח סופית את הישארותה של הפועל חיפה בליגת העל.
חיפה חזרה לנצח אחרי שלא עשתה זאת במשך 11 מחזורים רצופים. 



ראדי לאחר המשחק (bola studio)


כאמור, התוצאות האחרות דווקא הסתדרו בדיוק לטובתה של סכנין. היא הייתה זקוקה בעיקר לאיבוד נקודות של מכבי פתח תקוה, וקיבלה זאת בענק, אחרי שקבוצתו של גיא לוזון הובסה 3:0 במושבה על ידי אשדוד.


האוהדים של סכנין הצביעו היום ברגליים ורק מעטים מהם הגיעו לאצטדיון המקומי. אלה שבכל זאת היו ביציעים, ליוו חלקים נרחבים מהמשחק בשריקות בוז. במחזור הבא מצפה לבני סכנין הפועל תל אביב והיא חייבת לנצח כדי
להותיר לעצמה סיכוי, גם אם קטן מאוד, להישאר.


סילבס. הופעת בכורה כמאמן הפועל חיפה מול סכנין (bola studio)


מהלך המשחק
אחרי פתיחה הססנית של שתי הקבוצות, הגיעה הדקה ה-15, זגורי שלח כדור טוב לעברו של גדיר, שטקוס יצא מצוין ומנע שער. בדקה ה-18, ג'אבר עטאא הגביה כדור לעומק רחבת חיפה, גדיר נגח משני מטרים, שטקוס הדף טוב. שלומי 5אזולאי נגח לעבר שער חיפה בדקה ה-23, הכדור החטיא במעט את המסגרת. נס זמיר נגח מקרוב בדקה ה-29, קנדיל הדף, הכדור הגיע אל גינסארי שהגביה שוב לראשו של זמיר שהחמיץ.


בדקה ה-40, 0:1 להפועל חיפה. מתן חוזז קיבל כדור מבן אז'ובל חמישה מטרים מהשער ובסיבוב, בעט מהאוויר פנימה. הפסקה במשחק, חיפה ביתרון והקהל המועט שהגיע ליציעים, מלווה את שחקני סכנין בשריקות בוז.



שחקני סכנין. סיכויי ההשארות הולכים ומתמעטים מרגע לרגע (bola studio)


בדקה ה-60 השוותה סכנין ל-1:1. כליבאת החטיא את הכדור, גדיר הגיע אליו ובעט מקרוב לרשת באדיבותו של שטקוס שהגיב באיטיות. בדקה ה-71, 1:2 להפועל חיפה. כדור עומק של ורמוט, הגיע אל גינסארי שבמסירת רוחב העביר את הכדור לבן אז'ובל שהמשיך לרשת. סכנין מתקרבת לליגה הלאומית. תשע דקות לסיום אזולאי העביר כדור אל ראדי שבעט בעוצמה מ-20 מטרים, הכדור פגע בקורת שער חיפה. בדקה ה-88, שוב בעיטה חזקה של ראדי, הפעם שטקוס היה במקום וקלט.



אלדד שביט מודאג על הספסל של סכנין (bola studio)


הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, אמיר נאסר, עמנואל אמבולה, חאלד חלאיילה, ג'אבר עטאא (אוסמה חלאילה, 60), ישראל זגורי (מהראן ראדי, 46), שלומי אזולאי, מוחמד כליבאת, מוחמד גאדיר.


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, ניסו קפילוטו, לירן סרדל, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, גל אראל, מתן חוזז, נס זמיר (גילי ורמוט, 56), בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי