אחרי 12 שנים: האם בני סכנין תרד הערב לליגה הלאומית?

אלדד שביט
אלדד שביט | דני מרון

המאמן דיבר עם השחקנים לקראת המשחק הגורלי וביקש להיות בריכוז מלא. סארי פלאח יעבור מבחן כשירות אך לא צפוי לפתוח. (20:10 בספורט1)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי 13 שנים בליגת העל, בני סכנין עלולה לרדת כבר הערב לליגה הלאומית. הקבוצה מהמגזר חייבת לנצח בביתה את הפועל חיפה, וכל תוצאה אחרת תוריד את אחת הקבוצות החשובות בכדורגל הישראלי לליגת המשנה.

במועדון מבינים את חשיבות המשחק ומקווים לדריכות גדולה הן בקרב השחקנים והן בקרב הקהל. ראשי סכנין החליטו להוריד את מחיר הכרטיסים ל-25 שקלים בתקווה שקהל גדול יגיע ויתמוך בקבוצה במשחק הכי משמעותי בהיסטוריה של המועדון.

גם המאמן אלדד שביט מבין את חשיבות ההתמודדות ואמר לקראת המשחק: "אנחנו לא רוצים להשלות את עצמנו ויודעים שהחבל מתהדק על הצוואר מדי שבוע. כולם מבינים את המשמעות אם לא ננצח את הפועל חיפה. מצד שני אם ננצח ניכנס למסע הישרדות, אומנם אנחנו לא תלויים בעצמנו, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".



"כולם מבינים את המשמעות" (דני מרון)

"הבהרתי לשחקנים שאנחנו חושבים רק על המשחק מול הפועל חיפה כי אם לא ננצח אז שאר המשחקים כבר לא יהיו רלוונטיים. דוחא היה מבצר בזכות הקהל וגודל המועדון נקבע על פי ההישגים. זה יעזור לנו אם אוהדים יבואו לתמוך בנו. גם במשחק הבית הקודם מול מכבי פתח תקווה, הקהל דחף אותנו וזה הזכיר את המשחקים הגדולים בדוחא".

מבחינה מקצועית סכנין תחסר את אלבין פנישי, וסיכויי של סארי פלאח שנפצע באימון המסכם לשחק קלושים. עלי עותמאן צפוי לפתוח במרכז ההגנה ומוחמד כליבאת ימשיך כמגן ימני.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד כליבאת, עלי עותמאן, אמיר נאסר, מרון גנטוס, עמנואל אמבולה, ג'אבר עטאא, חאלד חלאיילה, ישראל זגורי, שלומי אזולאי ואיברהים ללה (מוחמד גאדיר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי