דור פרץ: "אחת השאיפות היא לשחק באירופה, בסוף העונה נראה"

דור פרץ חוגג
דור פרץ חוגג | דני מרון

מכבי ת"א לא הרשימה למרות 0:1 על הפועל חדרה, כובש השער: "אם נגיע ככה למשחקים הבאים, לא נסיים את העונה ללא הפסד". איביץ': "לשכוח את המשחק הזה". בקבוצה מקווים להחתים חלוץ זר לפני מוקדמות ליגת האלופות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, באחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, הצליחה לנצח אתמול (שבת) 0:1 את הפועל חדרה בעוד משחק שאמור להדליק נורות אדומות בקריית שלום לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות בקיץ בטרם פתיחת העונה.

גורם בסביבת המועדון: "אין הסבר ליכולת של השחקנים, שנראים כבויים דווקא במשחקי סיום העונה שאמורים להיות שמחים ויצירתיים. המאמן איביץ' לא יוכל לשלוח קבוצה ביכולת הזו למוקדמות ליגת האלופות, כי הקבוצה תודח משם. בתחילת העונה עפנו מהליגה האירופית, וצריך שינוי מקצועי של רכש זר וישראלי מרענן".

גם ללא אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה הפצועים, נשלחו ליציע הכבוד שחקנים כמו מאור קנדיל, שחר פיבן, רוסלן ברסקי וארון שוינפלד כשהדחתו מההרכב של פיבן מאז ההפסד בחצי גמר גביע המדינה נגד בני יהודה היא תמוהה מקצועית.

פיבן. לא ברור מדוע הודח מההרכב (אריאל שלום)
פיבן. לא ברור מדוע הודח מההרכב (אריאל שלום)

היכולת החלשה התקפית הביאה להחלטה מקצועית כי הרכש הראשון יהיה חלוץ רחבה זר, כשהפרופיל של השחקן הוא חלוץ נוסח וידאר קיארטנסון שיבקיע לפחות 18 שערים בעונה. איביץ' יודע כי גולסה וניקוליץ' לא יהיו בכושר משחק לפתיחת הקמפיין האירופי, ועבודות השיקום מהפציעות של השניים נמצאות בשלב להכין אותם לשלבי ההמשך באירופה במידה והקבוצה תעפיל הלאה.

כובש שער הניצחון בדקה ה-95 דור פרץ מוזכר כבר שבועות רבים כמועמד לעבור למועדון באירופה. פרץ אמר לאחר המשחק: "אין ספק שאחת השאיפות שלי היא לשחק במועדון באירופה. הראש שלי עכשיו רק במכבי תל אביב ובסוף העונה נראה".

הסיכוי לסיים עונה ללא הפסד: "הכול תלוי בנו, ואם נגיע למשחקים כמו נגד חדרה זה יהיה בספק. אם נשחק כמו כמו רוב העונה, נעשה את זה. הפועל חדרה הפתיעו אותנו וניצחנו, אבל יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה".

פרץ.
פרץ. "יכולנו גם להפסיד את המשחק הזה" (דני מרון)

למכבי תל אביב נותרו עוד ארבעה משחקים על מנת לסיים את העונה ללא הפסד, כששיא צבירת נקודות לעונה 95 שייך למכבי חיפה בעונת 1994. אז התקיימו 39 מחזורים, בהשוואה לעונה הנוכחית בה נערכים רק רק 36 משחקים.

איביץ' ציין כי לא הגיע לעקוב אחרי שחקני המועדון אילון אלמוג, אליאל פרץ ועדן קארצב, המושאלים להפועל חדרה ויגיעו בקיץ חזרה לקריית שלום. על המשחק אמר איביץ': "אנחנו צריכים לשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר. עדיין, היינו הקבוצה הטובה יותר ואנחנו ראויים לניצחון. שיחקנו נגד הפועל חדרה ארבע פעמים העונה, והמשחק הזה היה הכי צמוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי