קורצקי: "אנחנו היחידים בפלייאוף התחתון שלא החליפו מאמן"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה חגג את ה-1:2 על הפועל ת"א שהבטיח הישארות בליגה: "ידענו לקום מהקרשים ולהפוך את הצותאה. השער של גנאם? לא מועמד לשער העונה, הוא חד משמעית שער העונה". יחתום על חוזה לשנתיים נוספות

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הבטיחה לעצמה אתמול (שבת) עונה נוספת בליגת העל לאחר ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב. בחדר ההלבשה בסיום הייתה התרגשות גדולה, בעיקר אצל ראשי המועדון והשחקנים הוותיקים, בשל הרגע ההיסטורי: זה היה הניצחון הראשון אי פעם של רעננה על הפועל תל אביב בליגת העל. נרגש במיוחד היה המאמן מנחם קורצקי, שאימן לפני שנתיים את הפועל תל אביב ופוטר ממנה לאחר הירידה לליגה הלאומית.

קורצקי יוזמן בקרוב אל ראשי המועדון ויחתום על חוזה חדש למשך שנתיים. המאמן סיפר: "יש רצון של שני הצדדים שההתקשרות תימשך, ואני לא רואה סיבה שזה לא יקרה. מאוד אשמח להמשיך כאן בעונה הבאה את מה שהתחלתי עם השחקנים הצעירים, ואני בטוח שבסופו של דבר זה ישתלם לכולנו. יש פה תלכיד של שחקנים צעירים שיכול להוביל את הקבוצה הזאת למקומות אחרים להרבה שנים, אם נדע לחזק במקומות הנכונים. אני חושב שאנחנו הקבוצה היחידה בפליאוף התחתון שלא החליפה העונה מאמן".

המשחקים עד סיום העונה: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לגמור עכשיו את העונה, כי יש קבוצות נוספות שאנחנו צריכים לשחק בשבילם ולהילחם עד הסוף. אם זה היה הפוך הייתי מצפה שכך יקרה. נכון שקיימת ירידת לחץ עצומה, ואני שמח שידענו לקום מהקרשים ולהפוך את התוצאה במשחק הכל כך חשוב הזה".

קורצקי.
קורצקי. "יש רצון של שני הצדדים שהקשר יימשך" (איראל שלום)

השער האדיר של קייס גאנם: "השער הזה לא מועמד לשער העונה, הוא חד משמעית שער העונה. אני לא מופתע, אנחנו רואים את זה באימונים וראיתי את גאנם עושה זאת גם בעונה שעברה בליגה הלאומית ברמת השרון. אני לא מופתע מיכולות הביצוע שלו. כול הזמן אמרתי שיש לנו שחקנים צעירים מוכשרים שצריכים סבלנות וביטחון, ושזה קורה ברגעים חשובים. אני מלווה את גאנם לאורך כול הקריירה שלו וכמו יוג'ין אנסה הם החזירו לנו בענק כי שמתי את הכול על אנסה וגאנם שבאו מהליגה הלאומית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי