קובי רפואה: "לא אגיב עד שנבטיח את ההישארות"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

המאמן ממתין לפגישה עם האחים ניסנוב ולא יתייחס לאמירות שלא נאמרו לו באופן ישיר. על ההישארות בליגה שטרם הובטחה: "נצטרך לחכות לנצח את סכנין כדי לסגור את זה". ספורי ישוב להרכב, עידן כהן ינסה להתאמן

(גודל טקסט)

לאור ההפסד של הפועל ת"א אתמול 2:1 מול הפועל רעננה במשחק בו כבר הוליכה משער של ניר לקס, האדומים שוב נתקעו ולא הצליחו להבטיח את הישארותם בליגה. המאמן קובי רפואה לא הגיב עד עכשיו על חרושת השמועות בנוגע לעתידו במתחם חודרוב ובסיום המשחק אמר:" כמו שלא התייחסתי לעתיד שלי עד עכשיו ולא הגבתי, אני לא אעשה את זה עד שלא נבטיח את ההישארות בליגת העל וזאת המטרה היחידה שלי כרגע".

בסביבת המועדון טוענים כי קובי רפואה אינו מתכוון להתפטר מתפקידו. הוא ממתין לפגישה שלו עם האחים איציק ושרון ניסנוב כדי לשמוע אותם לקראת פתיחת ההכנות לעונה הבאה ולא להגיב לאמירות שלא נאמרו לו באופן ישיר. רפואה הוסיף: "נצטרך לחכות לשבוע הבא כדי לסיים את הסיפור הזה נגד בני סכנין. הפועל תל אביב צריכה לעשות את העבודה שלה כי לכולם יש מה להפסיד. גם אם בני סכנין תרד בסוף לליגה הלאומית, היא רוצה לנצח. המשחק נגד רעננה משקף את העונה שלנו כולה. במחצית הראשונה שלטנו בקצב המשחק אבל לא שיחקנו מהר. במחצית השנייה קיבלנו את הגולים הנאיבים האלה ושוב ממצב נייח לאחר שעבדנו ותרגלנו המצבים האלו "

למה נריו ולסקיס לא היה בסגל:"ההחלטה שלא לכלול את ולסקיס בסגל נבעה מכך שהיו לנו פצועים ועמירן שקלים חלה ברגע האחרון ,אבל זה לא התירוץ. יש לנו שבוע להרים את השחקנים ואני מקווה שנסיים עם זה". העובדה שולסקיס לא היה אתמול בסגל מנעה את חידוש החוזה שלו אוטמטית לעונה הבאה והוא לא ימשיך במועדון האדום.


שחקני הפועל מאוכזבים  (מאור אלקסלסי) 

בנוגע למחזור הבא, הקשר רמזי ספורי אמור לשוב להרכב לקראת בני סכנין לאחר שנעדר מהמשחק אתמול בשל מחלה. המגן עידן כהן ינסה להתאמן באמצע השבוע ותתקבל החלטה אם הוא חייב לנוח בשל חשש לבקע לפני המראתו למבחנים בקבוצת לוס אנג'לס מהליגה האמריקאית בסיום העונה. במהלך השבוע יחליט הצוות המקצועי אם לאפשר לשוער המשנה אריק ינקו שלא שיחק מאז המחזור השני לקבל את אפודת השוער בשני משחקי סיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי