הפועל תשוחח עם דגני על עתידו. גורם: "שתיגמר כבר העונה"

אוראל דגני
אוראל דגני | עדי אבישי

האדומים יחלו בהכנות למשחק נגד סכנין בצל המתיחות בין קובי רפואה להנהלה. לבלם סעיף יציאה לאירופה ב-200 אלף דולר או למועדון אחר בישראל ב-400 אלף דולר. המועדון צריך להשיב היום לפיפ"א בנוגע לתביעת אבדי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תשוב הערב להתאמן לקראת המשחק בשבת באצטדיון המושבה נגד בני סכנין, זאת בצל אי הבהירות המקצועית לעונה הבאה והנתק בין ראשי המועדון למאמן קובי רפואה. גורם בסביבת המועדון: "שייגמר כבר הסיוט הזה של העונה הנוכחית כי קשה להיות עונה שלמה בלחץ". שחקנים בקבוצה עושים הפרדה בנושא המשך דרכם בעונה הבאה אבל בשיחות פנימיות הם אומרים שאי הבהירות במועדון בנושא המקצועי מחלחלת.

הדד ליין של המועדון להשיב לפיפ"א בנוגע לתבישה שהוגשה נגד האדומים על החוב של שלושת מיליון השקלים לשחקן הברזילאי אבדי – מסתיים היום.  פרקליטי המועדון בעזרת ההתאחדות לכדורגל ביקשו שלא להוציא את הסנקציות לפועל ולהמתין להבהרות של המועדון, בקשה שהארגון העולמי ידון בה.

השוער רובי לבקוביץ' ימשיך בין הקורות נגד בני סכנין ואילו אריק ינקו שלא שיחק מאז מחזור הפתיחה מול הפועל חדרה, ימשיך על הספסל. להרכב הראשון ישוב רמזי ספורי שהתאושש משפעת. החלוץ הליטאי נריוס ולאסקיס לא ישותף גם בשבת. ראשי הקבוצה יקיימו שיחה עם הבלם אוראל דגני כדי להבין אם הוא מתכוון לממש את האפשרות שלו לעזוב. לדגני סעיף יציאה לאירופה ב-200 אלף דולר ולמועדון אחר בישראל בתמורת ל-400 אלף דולר.


אוראל דגני. בהפועל רוצים שימשיך (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי