מכבי חיפה: "מודים לקהל על התמיכה, מקווים שהקריאות לא ישובו"

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

רמי גרשון ספג שריקות בוז מאוהדיו והוחלף במהלך המחצית הראשונה. מהמועדון נמסר: "מגנים את הקריאות, שאינן תורמות ופוגעות בקבוצה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אירוע לא נעים התרחש הערב (שני) במשחק שנעל את המחזור ה-32 בליגת העל. רמי גרשון, בלם מכבי חיפה, הוחלף עוד לפני הירידה להפסקה (43) על ידי מקסים פלקושצ'נקו, זאת לאחר שהקהל הירוק שעשה את הדרך למושבה ליווה כל נגיעה שלו בשריקות בוז.

זו לא הפעם הראשונה העונה בה גרשון, שאינו מציג יכולת גבוהה מאז הצטרף למכבי חיפה מגנט בקיץ 2017, סופג ביקורות קשות, קריאות ואף קללות מהקהל שלו. הבלם לא היה בשיאו גם הערב נגד בני יהודה ובדקה ה-40 הוא איבד בצורה רשלנית כדור שכמעט עלה לירוקים בשער של דולב חזיזה.

גרשון השפוף ירד לספסל ולא לחץ את ידו של המאמן מרקו בלבול, שהיה מעט רחוק ממנו ונראה היה טרוד מהיכולת העגומה שהציגה מכבי חיפה במחצית הראשונה. השחקנים המחליפים ניגשו לבלם וניסו לעודד אותו.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה את שריקות הבוז לשחקן הקבוצה, רמי גרשון, מצד חלק מקהל האוהדים. קריאות אלו, במהלך המשחק אינן תורמות ופוגעות בקבוצה. הקהל של מכבי חיפה הוא נפלא, גדול ותומך והתמיכה הזו צריכה להתבטא כלפי כל שחקן שלובש את הסמל של מכבי חיפה. אנו מודים לקהל על התמיכה בנו ומקווים כי קריאות כנגד שחקני הקבוצה במהלך המשחקים לא ישובו".


עוד מחצית איומה. רמי גרשון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי