במכבי ת"א מבינים: "ביכולת הזו, יהיה קשה לסיים את העונה בלי הפסד"

יונתן כהן, אלירן עטר, עומר אצילי
יונתן כהן, אלירן עטר, עומר אצילי | דני מרון

בסביבת המועדון מודעים לכך שמדובר בירידה טבעית, אך מבהירים: "השינויים ב-11 פחות משפיעים, ההתקפה תקועה, לאירופה זה לא יספיק". מיכה צפוי לשוב להרכב נגד בני יהודה, דסה יכריע לגבי עתידו בקרוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין בלתי מנוצחת בתום 32 מחזורים והשאיפה העיקרית שלה כעת היא לסיים את העונה עם מאזן נקי מהפסדים. למרות האליפות ההיסטורית ופער חסר תקדים של 31 נקודות מהמקום השני, בקריית שלום מודעים לכך שהיכולת בשבועות האחרונים אינה מספקת ומדברים על כך שמדובר בנפילה טבעית.

"ביכולת הנוכחית, זה לא יהיה פשוט לסיים את העונה ללא הפסד", אמר גורם בסביבת המועדון והסביר: "מלבד בני יהודה ונתניה, שהן קבוצת טובות, נותרו לנו משחקי חוץ קשים נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע. השינויים בהרכב באים פחות לידי ביטוי, משחק ההתקפה נראה תקוע וכפי שזה נראה כרגע לאירופה זה ממש לא יספיק".

בנושא אחר, במכבי תל אביב מאמינים שאייל גולסה ואורוש נקוליץ' יהיו כשירים למשחקים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות. "יש עוד שלושה חודשים עד תחילת הדרך בזירה האירופית", הסביר איביץ' והוסיף: "רק בהמשך נוכל לדעת מה מצבם ומתי הם יעמדו לרשותנו". בקריית שלום טענו שהשניים היו אמורים לרענן את השורות לקראת סיומה של העונה הנוכחית, אך הפציעות טרפו את הקלפים ובמועדון עדיין מאמינים שזה יקרה בעונה הבאה.


ההכרעה בקרוב. אלי דסה (דני מרון)

ביום ראשון (ישיר בספורט1) מכבי תל אביב תארח את בני יהודה ומסתמן שדור מיכה, שהחלים ועלה מהספסל בשני המשחקים האחרונים, ישוב להרכב הפותח במטרה לשחרר את הפקק בחלק הקדמי. בנוגע לאלי דסה, שמבוקש על ידי בשיקטאש הטורקית ויהיה שחקן חופשי בקיץ, המגן עדיין לא הודיעו לראשי המועדון וחבריו על החלטתו והוא צפוי להכריע בנושא במהלך החודש הבא.

בנושא אחר, במועדון מתכוננים לחגיגות האליפות הרשמיות שייערכו ביום ראשון בעוד שבוע וחצי. הבוקר פורסם כי נבחר הזמר שיבצע את שיר האליפות: חנן בן ארי, המוכר מלהיטיו "תותים", "אמא אם הייתי יכול", "ויקיפדיה" ו"אלוף העולם". בן ארי הוא אוהד מכבי ת"א ידוע, והוא אמר לאחר הבחירה בו: "אני מכביסט מגיל 8, הייתי משחק בשכונה ומדמיין שאני דריקס. מרגש להיות זה ששר את שיר האליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי