מצאה מגן שמאלי? איקוום אוטין נחת להתרשמות במכבי חיפה

איקוום אוטין
איקוום אוטין | מכבי חיפה, רשמי

הניגרי שמשחק בניימבה אינטרנשיונל ומשמש כקפטן הנבחרת עד גיל 20 נמצא בישראל, קבוצתו תדרוש 250 אלף דולר. "נצטרך להחליט האם הוא מתאים להוביל אותנו להישגים", אמרו בכרמל. בלבול ישוחח עם גרשון

(גודל טקסט)
זה לא סוד שמכבי חיפה זקוקה למגן שמאלי והבוקר (רביעי) נחת בישראל להתרשמות איקוום אוטין, קפטן נבחרת ניגריה עד גיל 20 שתשתתף בסוף חודש מאי במונדיאל עד גיל 20 שייערך בפולין.


אוטין, שנכלל בסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת של ניגריה, שייך לקבוצת אניימבה אינטרנשיונל המקומית ואם ירשים בימים הקרובים מכבי חיפה צפויה להחתימו תמורת 250 אלף דולר על חוזה ארוך בו ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה.


למרות ההצהרות של אנשי המועדון והמאמן מרקו בלבול על כך שההכנות לעונה הבאה יחלו רק לאחר הבטחת הכרטיס לאירופה, מחלקת הסקאוטינג של הירוקים עובדת במרץ ובמכבי חיפה מאמינים שאוטין בן ה-19 יהווה השקעה לטווה ארוך.


בחיפה טוענים כי כרגע השחקן הוא רק מועמד וההחלטה תתקבל רק לאחר ההתרשמות. "הוא שחקן צעיר ונצטרך להחליט האם הוא מתאים להוביל אותנו להישגים", הסבירו. בנוסף, במועדון מעוניינים לצרף שני זורים נוספים בדמות קשר אחורי וקשר התקפי.


לאחר יום חופש, הירוקים יחלו היום את ההכנות לקראת המשחק במחזור הקרוב מול הפועל באר שבע. גם הבוקר שיחת היום הייתה סביב החלפתו של גרשון במהלך המחצית הראשונה בתיקו נגד בני יהודה. בחיפה הבהירו כי הבלם תחת חוזה ואין כוונה להיפרד ממנו בסיום העונה. "רמי היה ונשאר שחקן חשוב, אנחנו סומכים עליו", אמרו. המאמן מרקו בלבול עשוי לערוך שיחה עם השחקן על מנת ליישר את ההדורים.

 


איקוום אוטין הבוקר בנתב"ג (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי