בוחבוט: "הקשבנו לשחקנים, זה יותר חשוב מגופיית ה-GPS"

אבי בוחבוט
אבי בוחבוט | מ.ס. אשדוד, האתר הרשמי

מאמן אשדוד במסע"ת לקראת המשחק הקריטי נגד בית"ר: "אני הרבה שנים בכדורגל, לא נתקלתי באנשים כאלה טובים". על הבראן: "המשטרה החליטה מה שהחליטה, מי אני שאקבע?" ג'ראפי: "הערצתי את בניון, מקווה שלא יבקיע"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
דריכות שיא במועדון ספורט אשדוד לקראת המשחקי הקריטי (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד בית"ר ירושלים ובקבוצה סבורים שאפשר לנצל את פסטיבל יוסי בניון על מנת לשוב מהבירה עם שלוש נקודות יקרות מפז.


מבחינה מקצועית, המגן השמאלי גילי כהן מתח את שריר הירך האחורי ומי שצפוי להחליפו בהרכב הוא אביב סולומון. שחקן נוסף שנמצא בספק הוא רומן הבראן שנפגע ברגלו. הצרפתי עובר סדרת טיפולים ורק באימון המסכם יוחלט האם הוא ייעלה ב-11. אם החלוץ לא יהיה כשיר, גל צרויה יתפוס את מקומו.


"זה משחק חשוב וגורלי עבור עתיד המועדון", אמר המאמן אבי בוחבוט במסיבת העיתונאים. אנחנו מכבדים את מה שקורה עם בניון, שהוא אגדת כדורגל, אני באופן אישי אימנתי אותו בנוער וזו סגירת מעגל עבורי, אבל אנחנו שמים את זה בצד ומתמקדים בעצמנו. אם נסתכל על זה, אנחנו יכולים להיגרר לכל ההצגה הזו. אנחנו באים לכבד אותו, אבל לא מעבר לזה".


השינוי שחל בקבוצה: "מגיע קרדיט לשחקנים. הם מתאמנים קשה, עובדים היטב ומאוד מחויבים. רואים את זה באימונים ובמשחקים. האווירה מצוינת וטובה, אני אוהב את החיבור בין השחקנים ובין הצוות לשחקנים. צריך לתת מילה טובה לכל הצוות המקצועי וגם למשה אוחיון. אני הרבה שנים בכדורגל, אמנם שנה ראשונה בליגת העל, אבל הרבה זמן לא נתקלתי באנשים כאלה טובים ומוכשרים. משה איש מקצוע יוצא מן הכלל ואנחנו משלימים אחד את השני. אם נעשה את זה ונישאר, זה הרבה בזכות המרקם החברתי שיש פה".



"אם נישאר בליגה, זה בזכות המרקם החברתי" (עדי אבישי)


על רומן הבראן שפתח בהרכב נגד פתח תקווה אחרי תאונת הדרכים בה היה מעורב: "מי אנחנו שנקבע? אנחנו מתעסקים בפן המקצועי. המשטרה החליטה מה שהחליטה. השחקן הצליח לשכנע אותנו שהכל בסדר. כמובן שאנחנו מגנים את מה שקרה, אבל שמנו את הכל בצד והסתכלנו רק על הפן המקצועי. אם זה היה קורה באוקטובר, אולי זה היה נראה אחרת. טוב שרומן איתנו וטוב שזה נגמר ככה. ויתרנו על הדרך מבחינה מקצועית. החלטנו ללכת למסע של שישה משחקים מאוד משמעותיים, אני לא אפרט בדיוק על מה ויתרנו, אבל התמקדנו במשחק נתון ועזבנו את כל מה שסביב. כל מערך האימון השתנה, הקשבנו יותר לשחקנים והבאנו אותם למוכנות של 200 אחוז, כרגע זה יותר חושב מגופיית ה-GPS שנמצאת על החזה שלהם".


עתידו: "אני מקווה שהקבוצה תישאר בליגה כי המועדון הזה יקר מאוד לכדורגל הישראלי. בפן האישי, אני מאמין שאם הדברים מצליחים אז הם גם מסתדרים. אני אשמח להישאר פה, הגעתי לקבוצה נהדרת עם אנשים נהדרים ואני חושב שאני יכול להוביל את אשדוד בשיתוף פעולה עם משה אוחיון. מה שחשוב כרגע זה שנישאר בליגה. אם לא, אז לפחות נעמוד במשימה".


לצידו התייצב השוער יואב ג'ראפי שאמר: "זה לא רק שני המשחקים האחרונים, כבר הרבה לפני כל משחק הוא גמר גביע עבורנו. אנחנו מקווים להמשיך את זה בשבת ולנצח. אם נפסיד, הניצחון על פתח תקווה לא יהיה שווה כלום. יש לנו עכשיו שתי מלחמות והמתח גבוה. אנחנו במאבקים הרבה זמן, המתח לא יורד ואנחנו מתכוננים למשימות הקשות שנותרו לנו. יהיה קשה, אבל אנחנו מקווים להשלים את המשימה".


על כך שעדיין יש סיכוי לשרוד: "תמיד האמנו. הורידו אותנו בתחילת העונה, היו דיבורים, אבל לא נתנו לזה להשפיע וידענו שאנחנו כן יכולים לעשות את זה. הצבנו לעצמנו משימה ואנחנו מקווים לעמוד בה".

על יוסי בניון: "אני חושב שזה יכול להשפיע לטובה, אנחנו נהנים לשחק במגרש מלא בקהל ולא באצטדיון ריק. זה כבוד גדול לקחת חלק במשחק פרידה מיוסי בניון, אני גדלתי עליו בתור ילד והערצתי אותו. הוא כבש מספיק בקריירה, אני מקווה שהוא לא יכבוש נגדנו".



ההחלטה תתקבל רק בשישי. רומן הבראן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי