דור אלו הורחק משני משחקים: "זה היה האדום הישיר הראשון שלי"

דור אלו
דור אלו | דני מרון

מגן הפועל באר שבע, שביצע עבירה פראית כלפי גבי קניקובסקי, ספג עונש וייעדר משחק נוסף על הרחקה האוטומטית מהמשחק הקרוב נגד מכבי חיפה. באינסטגרם כתב: "אני שומע רעשים ברקע, אבל לא היתה לי כוונה לפגוע בו"

(גודל טקסט)
דור אלו הועמד היום (רביעי) לדין בשל העבירה על גדי קניקובסקי כבר בדקה השנייה במשחק ביום ראשון האחרון, שגרמה להרחקתו המיידית מהמשחק ומזה הקרוב נגד מכבי חיפה. בגזר הדין התייחס דיין ההתאחדות נעם ליובין לעברו הנקי של אלו ולהבעת החרטה שלו, וגזר עליו עונש של הרחקה משני משחקים – כולל זה הקרוב, כך שלמעשה הוא ייעדר מהמשחק שלאחריו נגד בני יהודה ויחזור לעמוד לרשותו של ברק בכר נגד הפועל חדרה במחזור הלפני-אחרון של העונה.


אלו התייחס אחר הצהריים למקרה בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו: "לאורך הדרך שלי בכדורגל תמיד נהגתי בכבוד", כתב המגן, "זו הפעם הראשונה בקריירה שלי בה ספגתי אדום ישיר. מאז אני שומע רעשים והאשמות רחוקות מהמציאות ועוד יותר רחוקות מהערכים ומהדרך שלי".


"הפגיעה בגבי, עליה התנצלתי גם ביום המשחק וגם לאחר מכן, היתה תוך משחק וללא כוונה לפגוע בו. אני בוחר לכתוב את הדברים כי חשוב לי שהאמת שלי תישמע".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאורך חיי ולאורך הדרך שלי בכדורגל, תמיד נהגתי בכבוד, ברעות ואחריות כלפיי חבריי למקצוע ובכלל. במשחק האחרון ספגתי כרטיס אדום, וזו הפעם הראשונה בקריירה שלי בה קבלתי כרטיס אדום ישיר. מאז אני שומע ברקע רעשים, שיח והאשמות רחוקות מהמציאות ועוד יותר רחוקות מהערכים ומהדרך שלי. חשוב לי מאוד לציין כי הפגיעה בגבי, עליה גם התנצלתי בפניו ביום המשחק ובשיחה בינינו יום לאחר מכן, הייתה תוך משחק וללא כוונה לפגוע בו. בעבר חוויתי בעצמי פציעות ולעולם לא עברה בראשי מחשבה ששחקן אחד יכול לפגוע באחר בכוונה תחילה. אני בוחר לכתוב את הדברים כי חשוב לי שהאמת שלי תישמע.

A post shared by Dor Elo (@dorelo1) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי