אחרי יותר מחודש: גבריאל תמאש שוחרר ממעצר בית

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | יוני אריאלי

36 ימים לאחר שנעצר באשמת נהיגה במהירות מופרזת תחת השפעת אלכוהול, הרומני יוכל לחזור לאימוני הפועל חיפה בתנאי שיהיה תחת פיקוח. עשוי להיות בסגל כבר בשבת. במקביל: במועדון סימנו את איתמר ניצן כמועמד

(גודל טקסט)

משטרת ישראל אישרה הבוקר (חמישי) כי השחקן גבריאל תמאש משוחרר ממעצר הבית ויוכל לחזור לאימוני ומשחקי הקבוצה. המשטרה התנתה את הגעתו של הרומני בכך שששת המפקחים שהיו איתו יהיו חייבים להתלוות אליו באימונים ומשחקים. כבר מחר יגיע תמאש לאימון הקבוצה ואף עשוי להיות בסגל למשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה.

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקווה (החל מ-20:10 בספורט1). למרות העובדה שהקבוצה הבטיחה את ההישארות בשבוע שעבר, גם המאמן חיים סילבס וגם הבעלים יואב כץ הבהירו לאחרונה כי ישנה חשיבות רבה לשני המשחקים שנותרו הן בגלל הספורטיביות וגם בשל כך שמדובר במבחן עבור חלק משחקני הסגל עליהם טרם התקבלה החלטה לעונה הבאה.

בין השאר מדובר בקשר אלמוג בוזגלו, שהגיע בתחילת העונה ונפצע במשחק בליגה האירופית כאשר קרע את הרצועה הצולבת, ולאחרונה חזר לאימונים מלאים. בוזגלו צפוי להשתלב במשחקים שנותרו בכדי לקבל תמונה מסוימת על חזרתו לאחר פציעה קשה. "אלמוג הוא שחקן מצוין ומוערך אך צריך לבחון את חזרתו אחרי הפציעה", אמרו בחיפה.

בינתיים, במועדון ממשיכים לעבוד על העונה הבאה והעמדה הראשונה בה עוסקים בצוות המקצועי היא עמדת השוער. לאחר השיחה בין ארנסטס שטקוס לבין חיים סילבס הבין האחרון כי אין שום סיכוי שהשוער הליטאי ימשיך בעונה הבאה ולכן במועדון בוחנים אופציות אחרות. אחד המועמדים שלו הוא השוער הלטבי פאבלס שטיינבורס, אך נראה שזה לא יתקדם מכיוון שלא מדובר בשחקן חופשי וחיפה אינה מתכוונת לשלם דמי העברה.

איתמר ניצן. סילבס מכיר אותו מימיו בקריית שמונה (אודי ציטיאט)
איתמר ניצן. סילבס מכיר אותו מימיו בקריית שמונה (אודי ציטיאט)

במועדון בוחנים אופציות ישראליות, כשבין השאר עלו שמו של שוער בית"ר ירושלים איתמר ניצן. בחיפה עוקבים אחר התפתחויות בנושא ואם ניצן יחליט לעזוב את הקבוצה מהבירה, חיפה תגיש לו הצעה. ניצן מוערך מאוד אצל סילבס שאימן אותו גם בקריית שמונה. שם נוסף שעלה הוא שוער המשנה של מכבי חיפה עומרי גלזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי