בדיקת MRI קבעה: קניקובסקי לא סובל מפגיעה ברצועות

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | דני מרון

במכבי נתניה התעודדו מהתוצאות שבישרו כי הקשר הפצוע ככל הנראה לא סיים את העונה, אך הכל תלוי בקצב הליך השיקום. ירושלמי תורגל בהרכב במקומו לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט3)

(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי נתניה: בדיקת ה-MRI שערך הבוקר הקשר גבי קניקובסקי, שללה פגיעה ברצועות הברך, מה שאומר שהשחקן לא סובל מפציעה שתגרום לו לסיים את העונה. כעת קניקובסקי יחל שיקום שיכול לקחת בין שבוע לשמונה שבועות והכל תלוי אינדיבידואלית בקצב ההחלמה של השחקן, כאשר גם פגיעה במיניסקוס נשללה.

כזכור, כבר לאחר הפציעה, בנתניה שאבו לקשר מים מהברך, ואפשרו לו מנוחה שנמשכה עד היום, כאשר מי שתורגל במקומו לקראת המשחק נגד חדרה היה הקשר איילון ירושלמי. בנוסף, בנתניה לא צפויים לסכן את גיא מלמד וניקו אולסק שסוחבים ארבעה כרטיסים צהובים, והשניים צפויים להתחיל על הספסל את המשחק מול הפועל חדרה (שבת, 17:45, שידור ישיר בספורט3), כדי להקטין את הסיכוי שיקבלו כרטיס צהוב חמישי.

בהיעדרם, סתיו פיניש, שפתח מול ב"ש, תורגל ב-11 וצפוי לשמור על מקומו, כשמוטי ברשצקי, שנכנס במחצית מול ב"ש וכבש את השער השני, צפוי לקבל את הקרדיט גם הוא ב-11 של דראפיץ' וברדה. אביב אברהם, עדיין פצוע ולא התאמן. חוליית ההגנה תישאר זהה, כאשר למרות שסיכם באנורתוזיס פמגוסטה, ברנקו ורגוץ' צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט במרכז ההגנה לצידו של הבלם טים הויבך, שלמרות שביעות הרצון כלפיו מהצוות המקצועי, עדיין לא קיבל הצעה להמשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי