יוסי בניון צפוי לפתוח במשחקו האחרון: "תהיה חגיגה בטדי"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הקשר שיתלה את הנעליים לאחר המפגש בשבת נגד מ.ס אשדוד (החל מ-20:25, ישיר בספורט4) אמור להיות ב-11 של קלינגר: "ישמח לפרוש עם ניצחון", אמרו בבית"ר ירושלים. בוזגלו התאושש מפציעה ותורגל בהרכב

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק בו תארח בשבת את מ.ס.אשדוד (החל מ-20:25, ישיר בספורט4), כשלצד ההכנות המקצועיות, מדובר כמובן במשחק הפרישה הרשמי של הקשר יוסי בניון, שיזכה לטקס הוקרה מיוחד ומספר הפתעות עוד לפני שריקת הפתיחה.

"זו תהיה חגיגה כראוי לשחקן כמו יוסי בניון", אמר גורם במועדון לקראת המשחק בשבת. "לא בכל יום פורש כאן שחקן בסדר גודל של יוסי בניון, שללא ספק נמצא בטופ של שחקני הכדורגל בישראל. אסור לנו לשכוח שלצד הערב המרגש של יוסי, יש לנו מחוייבות ספורטיבית במשחק הזה נגד אשדוד, כי יש קבוצות שסומכות עלינו שנופיע בצורה מכובדת ורצינית למשחק הזה, מה גם שבניון בעצמו ישמח לפרוש עם ניצחון", הוסיף הגורם.

בבית"ר מקווים למלא את טדי לכבוד החגיגה של בניון, וראשי המועדון עמלו בשבועות האחרונים על הזמנת שחקני עבר ששיתפו פעולה עם בניון, בקבוצות בהן שיחק וכמובן בנבחרת ישראל. בין השחקנים שהוזמנו נמצאים, אדורם קייסי, ניר דוידוביץ', דודו אוואט, אריק בנאדו, שוקי נגר, ברק יצחקי, ג'ובאני רוסו ורבים נוספים. גם בכירי הכדורגל בישראל, ביניהם יעקב שחר בעלי מכבי חיפה, קיבלו הזמנה למשחק.


בניון. מצפות לו הפתעות רבות עוד לפני שריקת הפתיחה (דני מרון)

בצד המקצועי צפויים שמואל שיימן ודוד קלטינס לשוב לסגל וכנראה גם להרכב, אחרי שסיימו לרצות עונשי הרחקה בגין צבירת צהובים. בניון עצמו מתוכנן לפתוח בהרכב וכך גם מאור בוזגלו, שהחלים לגמרי מהפציעה ברגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי