התקדמות במו"מ עם טיבי, פרץ וראיקוביץ' ממתינים להצעות

אבי ריקן, ז'איר אמאדור, אופיר דוידזאדה, איתן טיבי
אבי ריקן, ז'איר אמאדור, אופיר דוידזאדה, איתן טיבי | דני מרון

במכבי תל אביב מאמינים שהבלם יסכים לקצץ בשכרו עבור הארכת חוזהו בשנתיים, אך בסביבת המועדון מודים: "יכול להיות שגם מכבי חיפה, הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים ירצו אותו". השוער והקשר מקווים לצאת לחו"ל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק הקרוב נגד בני יהודה (ראשון, 20:15, ישיר בספורט1), אבל במקביל כבר נערכת לשבוע האליפות שייצא לדרך עם המשחק נגד מכבי נתניה בשבת הבאה, בו היא תניף את צלחת האליפות, ויממה אחר כך ייערכו חגיגות האליפות הרשמיות במתחם ה"לייב פארק" בראשון לציון – שם יופיעו בין השאר איתי לוי, חנן בן ארי שיבצע את שיר האליפות ועוד.

לשבוע החגיגות יגיע גם הבעלים מיץ' גולדהאר כידוע, אז גם ייערכו שיחות עבודה שיכללו את המאמן ולדימיר איביץ' ויתקבלו החלטות סופיות בנוגע לסגל השחקנים בעונה הבאה. בנוסף לשחקני חיזוק שעל הפרק, במכבי תל אביב טרם הודיעו לשחקני הקבוצה הנוכחיים מי מהם בתכניות לעונה הבאה ומי ישוחרר, דבר שגם כן צפוי לקרות בימים האחרונים של עונת 2018/19.

כידוע, במצב הנוכחי למכבי תל אביב יש מקום רק לשחקן זר אחד, אם מסתמכים על כך ששוער זר חדש יגיע במקום פרדראג ראיקוביץ', אך באותה פגישה עם גולדהאר צפויה להתקבל החלטה גם בנוגע לקשר אורוש ניקוליץ', שנותח בפינלנד בחודש שעבר, שאם יוקפא או ישוחרר כמובן יפנה מקום לשחקן זר נוסף. נכון לרגע זה, ניקוליץ' וכמוהו גם אייל גולסה לא צפויים להתאושש בזמן לפתיחת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.


ניקוליץ'. תתקבל החלטה על עתידו עם הגעת גולדהאר (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

גם בגזרת ראיקוביץ', על אף שבמועדון מסתכלים על עזיבתו כעל עובדה מוגמרת, טרם הוגשה כל הצעה רשמית בסכומים הנעים בין ארבעה לחמישה מיליון יורו, כפי שדורשים הצהובים על השוער הסרבי. בסיטואציה דומה נמצא גם דור פרץ שבמעקב מצד קבוצות מאנגליה, איטליה, ספרד ושווייץ, שגם לו אין סעיף שחרור, אך הוא מחזיק בהבטחה כי ישוחרר אם תגיע הצעה ראויה ממועדון אירופי מכובד.

בנושא איתן טיבי, קיימת התקדמות במשא ומתן לחוזה חדש לשנתיים עבור ביטול האופציה הקיימת לעונה הבאה בלבד. במועדון מאמינים כי טיבי יהיה מוכן לקצץ כמעט בחצי את שכרו, אך גם מודים "תמיד יש הפתעות וברור שמכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע יכולות להגיח מאחור, כי טיבי נחשב לאחד הבלמים הטובים בישראל ורוצה לשחק" בנושא אלירן עטר ממתינים לתשובתו ומאמינים כי יסכים גם הוא לקיצוץ תמורת חוזה לשנתיים.


אלירן עטר. במכבי ת"א ממתינים לתשובתו (דני מרון)

הצוות המקצועי המאוכזב מאוד מהיכולת של השחקנים במשחקים האחרונים, עשוי לבצע שינויים בהרכב. אמנם השוער דניאל טננבאום שהוכיח יכולת טובה במשחקים האחרונים עשוי להמשיך בין הקורות, למרות שקיימת אפשרות שראיקוביץ' יחזור לשער, אבל גם מאור קנדיל עשוי להחליף את אלי דסה, שחר פיבן שלא שיחק כלל בשבועות האחרונים עשוי לקבל דקות משחק מחדש, באימונים מתורגל דור מיכה בקישור ואילו יונתן כהן עשוי להחליף את עומר אצילי. אם ארון שוינפלד יחלים מהפציעה ברגלו הוא יתמודד עם צ'יקו אופואדו על עמדת החלוץ המרכזי במקומו של איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי