עאבד, ספורי וכהן צפויים לחזור להרכב הפועל ת"א נגד בני סכנין

רמזי ספורי
רמזי ספורי | אריאל שלום

האדומים משתוקקים להבטיח את ההישארות במשחק הקרוב נגד נועלת הטבלה (שבת, 20:20, ישיר בספורט3). "רוצים לסגור את העונה עם שני ניצחונות", אמר שחקן בקבוצה. מחיר הכרטיס למשחק יעמוד על 30 שקלים

(גודל טקסט)
דריכות רבה בהפועל תל אביב לקראת המשחק מחר (שבת, 20:20, שידור ישיר בספורט3) נגד בני סכנין באצטדיון המושבה. במתחם חודורוב כבר רוצים להבטיח רשמית עונה נוספת בליגת העל ולהיות עם הפנים להכנות לעונה הבאה.


גורם בסביבת המועדון אמר: "דחקנו את העונה הנוכחית עד לקצה וכולנו כבר רוצים לסיים אותה בטעם של ניצחונות. יש להפועל תל אביב מועדון ענק ואוהדים רבים ולכן חובה לצאת מאוחדים לדרך החדשה".


באימונים השבוע לא הייתה התייחסות לקראת הקיץ והאמונה שהקבוצה תמצא הנוסחה להתנהלות המקצועית לטובת המועדון בין הבעלים לצוות המקצועי. גורם בהפועל תל אביב התייחס ואמר: "כל אמירה מיותרת מכיוון שהיא רק תוסיף שמן למדורה. כולם מבינים שיש מועדון ויש קבוצה ויש אוהדים שהם מעל הכול".



רוצים לצאת לדרך חדשה. שחקני הפועל תל אביב (דני מרון)


בני סכנין כבר ירדה לליגה הלאומית כמעט באופן סופי והיא אמורה להגיע למשחק מחר בהרכב חסר במיוחד. שחקן בקבוצה אמר: "רוצים לסגור את העונה עם שני ניצחונות. כל קבוצה בליגת העל היא יריבה מכובדת וברור שהפסד של הפועל תל אביב יגרור כותרות שלא מתאימות עכשיו".


לקראת המשחק הביתי מתכוון המאמן קובי רפואה מספר שינויים בהרכב. אחמד עבד יחליף את רועי זיקרי. עידן כהן ישוב לעמדת המגן הימני ואוראל דגני ישחק כבלם על חשבונו של רז שלמה. לקישור הקדמי ישוב לאחר שהחלים ממחלה רמזי ספורי על חשבון ניר לקס או עמנואל בואטנג.



לקס או בואטנג. רק אחד מהם יפתח (מאור אלקסלסי)




מכווין שהמשחק הקרוב יהיה האחרון של הפועל תל אביב העונה, הנהלת המועדון החליטה להשיק מחיר מיוחד, כאשר המחיר לכרטיס במפגש מול בני סכנין יעמוד על 30 שקלים אחיד.


הבעלים זאב גרינברג: "החלטנו ללכת לקראת האוהדים שלנו שהגיעו העונה לכל מגרש בארץ ועמדו מאחורי הקבוצה גם בתקופות לא טובות. מדובר במשחק חשוב מאוד למועדון, אנו מאמינים שהאצטדיון יהיה מלא באוהדים אדומים שידחפו את הקבוצה לניצחון".


הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג (ניר לקס), רמזי ספורי, קאיו אלבס, אחמד עבד, שחר הירש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי