קורצקי: "המטרה שלנו היא להגיע למקום הכי גבוה בפלייאוף התחתון"

קורצקי
קורצקי | אודי ציטיאט

הפועל רעננה שהבטיחה את מקומה בליגה, תצא למשחק חוץ נגד ק"ש, ולמרות שהעונה הסתיימה עבור האורחת המאמן מחשיב למפגש רצינות רבה: "נשמור על הרוח הספורטיבית ונשחק כמו בכל משחק"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגת העל לאחר הניצחון במחזור הקודם על הפועל תל אביב 1:2. מחר (שבת) תשחק רעננה בצפון נגד עירוני קריית שמונה שעדיין לא הבטיחה את ההישארות בליגת העל.

שני המשחקים שנותרו לסיום העונה ישמשו את המאמן מנחם קורצקי כדי לאפשר לשחקנים שמיעטו לשחק יותר דקות משחק ובכול מקרה לשחק בשיא הרצינות כדי שלא להשפיע על מאבקי ההישרדות מול כול קבוצות התחתית.

מנחם קורצקי אמר: "אמנם נשארנו בליגה אבל יש לנו מטרות ולסיים את הליגה ולהגיע למקום גבוה בפליאוף התחתון וכמובן להמשיך להתקדם גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. אנחנו מודעים לזה שקריית שמונה לא הבטיחה את ההישארות ואנחנו נשמור על הרוח הספורטיבית ונשחק כמו בכל משחק העונה, קודם בשביל עצמנו".


מתייחס ברצינות למשחק נגד קריית שמונה. מנחם קורצקי (אריאל שלום)

השוער אסף צור דיבר גם הוא לקראת המשחק: "נשמור על רוח ספורטיבית עד הסוף. מבחינתי האישית אני מגיע בכול משחק לעשות את העבודה שלי ולהוכיח שאני ראוי לשחק בליגת העל ושמח שבאמת הצלחתי לעשות את זה עד עכשיו".

על פי האימונים מסתמן כי שחקנים כמו עידו דוידוב, שניר שוקר, יואב תומר ואחרים יקבלו בשני המשחקים האחרונים דקות משחק רבות יותר. לסגל יחזור לאחר סיום עונש של כרטיסים צהובים הקשר אביחי ידין.


יחזור לסגל של הפועל רעננה. אביחי ידין (עדי אבישי)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, עידו לוי, בן והבה, ירדן כהן, בן בנימין, מירקו אורמוש, אור דסה, כרם ארשיד, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי