מצוקת זרים: ויטור, טאפוקו, סאבו והאסלביינק יישארו בב"ש

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | דני מרון

ארבעת הזרים יכבדו את חוזיהם המעניקים להם תנאי שכר מפליגים. גם אם מישהו מהם היה מעוניין 'להתאוורר' במקום חדש, הסבירות שימצא את מבוקשו בישראל לא קיימת בגלל העלויות הגבוהות

(גודל טקסט)

פלונטר או תסריט ידוע מראש: ארבעת הזרים החתומים בהפועל באר שבע לעונה הבאה, מתכוונים לכבד את חוזיהם, ובקבוצה פועלים בשלב הזה לצרף רק שני זרים חדשים. הזר החמישי, ג'ון אוגו, מסיים את החוזה והודיע על עזיבתו אחרי חמש עונות בבירת הנגב.

אלונה ברקת מעניקה למיגל ויטור, קווין טאפוקו, אריק סאבו ונייג'ל האסלביינק תנאי שכר מפליגים מה שהופך את שהייתם ב"בבית האדום" לנוחה ומפנקת למדי. גם אם מישהו מהזרים היה מעוניין 'להתאוורר' במקום חדש, הסבירות שימצא את מבוקשו בישראל כמעט לא קיימת בגלל העלויות הגבוהות שלו. ההערכה היא שבאר שבע תידרש להשלמות שכר משמעותיות במידה שאחד מהם יסכים לעזוב במסגרת פרידה הדדית מרצון.

בעד האסלביינק למשל, שולמו מיליון יורו. סביר להניח שהמוכר, איזי שירצקי, לא מצטער על המהלך. מנגד, אריק סאבו שהסתבך בשתי הרחקות מיותרות וספג קנסות בהתאם לתקנון המשמעת שכל השחקנים בטרנר חתומים עליו מראש, טרם מימש את הפוטנציאל. קשרה של נבחרת סלובקיה ינסה לתקן את הרושם על רקע חולשתו של טאפוקו המאכזב ועזיבתו הצפויה של אוגו.


ויטור.החלים מפציעה לא קלה (דני מרון)

מהמשחק הקרוב, ביום שני מול מכבי חיפה, סאבו יעדר בגלל עונש הרחקה, בדומה למגן דור אלו שהושעה משני משחקים. חתאם אל חמיד שהציג יכולת טובה בעמדת המגן הימני בהפסד (2:0) למכבי נתניה, צפוי לפתוח שוב באותה עמדה. על פי הערכת הצוות הרפואי, ויטור יהיה כשיר למאבק מול הירוקים והמאמן ברק בכר יוכל לקחת אותו בחשבון. הוא החלים מפציעה מסובכת  בברך, אבל סובל מעומסים המקשים על תפקודו באופן מלא.

הלהיטות של הפורטוגלי לקצר את זמן ההחלמה מהניתוח גורמת לפציעות נלוות, ויש הסבורים שאילו היה חוזר בהדרגה, כמו מיכאל אוחנה, כל הצדדים היו מפיקים מכך תועלת מרובה בטווח הארוך. מההרכב הבאר שבעי למשחק בסמי עופר ייעדרו בן ביטון שנותח בברכו וניב זריהן הסובל ממתיחה. בן שהר (רגישות במפשעה) בספק להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי